siemens:-) Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 3710 er drit dårlig. den har bare 1 mb minne. dette er ikke mine ord, en fyr i klassen min har fått tak i passordet mitt og nå driver han å tuller her sorry...... vet noen hvor jeg kan få endret passord her??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Tosk! Du syns dette er morsomt, men er jo bare barnslig og teit. Utestengt kan du også bli. Men kjør på gutt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prøver å øke count'n din ? Du er skikkelig lam... God jul og god bedring til deg og. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Sorry altså, en fyr i klassen min fikk tak i passordet mitt og nå driver han å tuller her, :grine: det er ikke jeg som har skrevet alt det tullet, jeg fikk iallefll slettet alle de rare innleggene han la inn til seg selv! hvet noen hv ordan jeg kan skifte passord? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 trykk på kontrollpanel i menyen, og nederst på listen finner du "endre passord" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå