AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg møtte ei jente over nettet for et par dager siden, vi bor kun 1 time unna hverandre og er ofte i samme by. Vi har ikke møtt hverandre, men vi har snakket VELDIG mye på chatten på snapchat og på dating-siden vi møttes på. Vi er begge i begynnelsen av tjueårene. Vi kan snakke i flere timer i strekk, men har lagt merke til at hun ikke spør meg om hva jeg jobber med, om jeg bor alene eller hva jeg er utdannet som. Jeg vet alle disse tingene om henne, fordi jeg har gått aktivt inn i samtalen og spurt. Men hun lurer visst ikke på noe om meg.. noe jeg synes er veldig rart. Idag hintet hun til at jeg skulle være med henne på hytta hennes i helga. Hun flørter en del med meg og snakker i gåter med en seksuell undertone til meg av og til.. Hun er definitvt interessert i meg og hun tar ofte initiativ til å starte samtalene med f.eks. "Hei:D Gjøøør?" osv.. Det er derimot jeg som holder samtalene litt gående. Det er ikke første gangen jeg opplever dette faktisk, var ei jente før som også ikke spurte noe om meg og mitt liv. Er dette normalt for jenter? Greit at jenter elsker å snakke om seg selv, men er det ikke litt vanlig å spørre han om hva/hvor/hvordan-spørsmål, spesielt når hun har lyst å møte meg? Anonymous poster hash: 3a098...c0a Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er du sikker på at du ikke selv har fortalt om hva du driver med osv?Men sånn generelt virker det ikke som om damer er så jævlig interessert i hva vi mannfolk gjør, bare de kan sminke og pynte seg, og vise duck-facebilder på nettet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 det kan virke som hu ikke er interessert (nok), men snakker med deg fordi hu kjeder seg Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Hvis hun ikke vet noe om deg, hvorfor tror du at hun liker deg? Og hvordan svarer du henne vanligvis på ting henne spør deg om? Slik jeg ser det, hvorfor hun ikke spør om den slags kan det vel være mange årsaker til. Det kan være alt fra at hun føler du kun viser henne et snevert og falskt bilde av deg til å føle at hun ikke klarer å kommunisere åpent og ha en relativt normal samtale med deg på noen plan. Med andre ord, det kan vel være hva som helst og akkurat hva, kan vel bare henne svare på. Endret 6. oktober 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg har ikke fortalt om bosituasjonen min, heller ikke hva jeg jobber med. Hun bare spør ikke enkelt og greit.. Hun er interessert, det er ikke noe jeg tror. Hun flørter ekstremt, og hun har til og med sagt hvor hytta hennes ligger.. Vi skulle visst dit på lørdag, og hun ville at jeg skulle hente henne. Jeg vurderer jo veldig å dra på den hytteturen for jenta er jo dritmorsom og min type. Vi ler og kan snakke løst om alt. Jeg bare stusser veldig over hvorfor hun ikke vil vite noe om meg. x) Anonymous poster hash: 3a098...c0a Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det kan jo være fordi du innbiller deg ting..Hva vet vi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 eller at hu venter til dere treffes, så dere har noe å snakke om da også Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hun er garanter ute etter kjepp i allefall. Kjør på Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hun er garanter ute etter kjepp i allefall. Kjør på Kjepp? 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Hun er garanter ute etter kjepp i allefall. Kjør på Kjepp? Stake, kølle, you name it. Just imagine. Tipper hun ikke er interessert i deg som person, som de fleste jenter ellers. De er bare ute etter to ting: Kroppen din og penga dine. Lenke til kommentar
Vatjusi Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Kaller man en penis for kjepp? Den var ny. Og meg sier du. Er ikke de fleste jenter interessert i meg som person mener du, men pengene og kroppen min bare? Endret 7. oktober 2014 av Vatjusi Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 De er bare ute etter to ting: Kroppen din og penga dine. damer er så jævlig interessert i hva vi mannfolk gjør, bare de kan sminke og pynte seg, og vise duck-facebilder på nettet. Seriøst?! Hvordan/hvrofor kan noen være så full av kvinnehat? (Dersom dette ikke var "troll-oppførsel"?) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Forklaringen kan være så enkel som at Ellers kan årsaken være at jenter ikke er rasjonelle og at det ikke er viktig for henne akkurat nå. Hun har sikkert skapt seg et bilde av hvem du er som person og velger å forholde seg til det. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 TS: Nå er du ei kjærring. Her treffer du ei dame som IKKE spør og graver om alt mellom himmel og helvette, hun lar deg ha privatlivet ditt i fred, og så piper du over det..??! 4 Lenke til kommentar
Pbateman Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Kanskje hun har stalket deg på facebook/insta/whatnot og rett og slett vet alle disse tingene uten å måtte spørre deg 3 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 TS: Nå er du ei kjærring. Her treffer du ei dame som IKKE spør og graver om alt mellom himmel og helvette, hun lar deg ha privatlivet ditt i fred, og så piper du over det..??! Gull. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Ta med kondomer og sørg for å bruke de, hun er nok bare ute etter å få seg kid og barnebidrag. Anonymous poster hash: 60f36...707 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Kanskje hun har stalket deg på facebook/insta/whatnot og rett og slett vet alle disse tingene uten å måtte spørre deg Jeg har ikke facebook eller Instagram. Jeg har slettet meg selv fra nettet, og den eneste plassen man finner meg er på den datingsiden. Og der står det absolutt ingenting på profilen min utenom noen bilder Er ikke engang i telefonkatalogen.. Klokken 2 i natt ba hun meg komme til henne og "pjuske henne på rompa" og at jeg måtte varme henne. "Kom hit", "Kom kom" osv.. Anonymous poster hash: 3a098...c0a Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Synes du skal henvise henne videre til noen som gidder å knulle henne, det er er sløsing av mus. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har ikke problemer med å få meg mus, men det store problemet mitt er å finne ei jente som faktisk er oppegående og ikke ei dum sminke-dukke. Jeg er ute etter et fast forhold, ikke en one night stand. Det at hun byr seg så lett til meg uten å kjenne meg gjør at jeg frykter hun gjør det med andre også. At hun rett og slett er et ludder. Men er ikke her for å få høre at jeg burde dra å knulle henne. Jeg hadde håpet noen kvinnfolk her kunne fortelle meg om dette var normalt at jenter ikke var interessert i å vite noe om ham.. Jenter kjenner jenter best har jeg hørt. Anonymous poster hash: 3a098...c0a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå