AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg møtte ei jente over nettet for et par dager siden, vi bor kun 1 time unna hverandre og er ofte i samme by. Vi har ikke møtt hverandre, men vi har snakket VELDIG mye på chatten på snapchat og på dating-siden vi møttes på. Vi er begge i begynnelsen av tjueårene. Vi kan snakke i flere timer i strekk, men har lagt merke til at hun ikke spør meg om hva jeg jobber med, om jeg bor alene eller hva jeg er utdannet som. Jeg vet alle disse tingene om henne, fordi jeg har gått aktivt inn i samtalen og spurt. Men hun lurer visst ikke på noe om meg.. noe jeg synes er veldig rart. Idag hintet hun til at jeg skulle være med henne på hytta hennes i helga. Hun flørter en del med meg og snakker i gåter med en seksuell undertone til meg av og til.. Hun er definitvt interessert i meg og hun tar ofte initiativ til å starte samtalene med f.eks. "Hei:D Gjøøør?" osv.. Det er derimot jeg som holder samtalene litt gående. Det er ikke første gangen jeg opplever dette faktisk, var ei jente før som også ikke spurte noe om meg og mitt liv. Er dette normalt for jenter? Greit at jenter elsker å snakke om seg selv, men er det ikke litt vanlig å spørre han om hva/hvor/hvordan-spørsmål, spesielt når hun har lyst å møte meg? Anonymous poster hash: 3a098...c0a Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Er du sikker på at du ikke selv har fortalt om hva du driver med osv?Men sånn generelt virker det ikke som om damer er så jævlig interessert i hva vi mannfolk gjør, bare de kan sminke og pynte seg, og vise duck-facebilder på nettet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 det kan virke som hu ikke er interessert (nok), men snakker med deg fordi hu kjeder seg Lenke til kommentar