marikatt123 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei! Jeg skal avinstallere Bygg hus med Mulle Mekk, og jeg støter på noen problemer. Jeg får opp feilmeldingen; Prosessen får ikke tilgang til filen fordi den brukes av en annen prosess. Jeg har søkt rundt og funnet ut at det skal fungere å avinstallere det hvis man går i sikkermodus, men finner ikke ut hvordan man gjør det på Windows 8.1. Noen som evnt. vet andre løsninger på problemet, eller hvordan man går i sikkermodus? (I den lille brosjyren, som kommer med spillet, står det at man kan avinstallere programmet manuelt, men vet ikke om det fungerer. Noen som har prøvd det?) Tusen takk for hjelp på forhånd. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Start msconfig.exe, velg fanen oppstart og sikker modus. Trykk ok og restart. Litt usikker på hva det heter på norsk da jeg har engelsk utgave. 1 Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Start msconfig.exe, velg fanen oppstart og sikker modus. Trykk ok og restart. Litt usikker på hva det heter på norsk da jeg har engelsk utgave. ok takk men vil sikkermodus være avslått neste gang jeg skrur på maskinen etter jeg er ferdig med det? (forresten finner ikke msconfig.exe ?) Endret 7. oktober 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 http://lmgtfy.com/?q=windows+8.1+sikkerhetsmodus Blant topp 5 treff både med sikkerhetsmodus og safe mode;http://www.7tutorials.com/5-ways-boot-safe-mode-windows-8-windows-81 Og ja, sikkerhetsmodus er avslått neste gang du starter maskinen på nytt. Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Jeg får opp samme feilmelding i sikkermodus også.. Jeg skal prøve å avinstallere den manuelt. Det står i brosjyren: Hvis du IKKE har CDROMplate, må du avintallere manuelt. Fjern mappen som ble installert ved å åpne Macintosh HD og dobbelklikke på mappen som heter Levende, og slett mappen "Bygg hus med Mulle Mekk". Du må også slette ikonet "Bygg hus med Mulle Mekk" (*Denne ligger ikke på pc'en min av en eller annen grunn, men den gjorde det for noen dager siden (Ble slettet av seg selv?)*) fra skrivebordet. I mappen System:programfiler finnes det en tekstfil som heter "LBfamily.ini". Åpne den med for eksempel programmet "Enkel tekst" og slett avsnitter "Bygg hus med Mulle Mekk" (*Finner ikke denne filen heller*) Tror dere det kommer til å fungere? Siden jeg mangler noen av filene? Endret 7. oktober 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
marikatt123 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 (endret) Prøvde manuelt.. men det ligger fortsatt på avinstaller/endre lista.. vet ikke hva jeg skal gjøre.. men får vel bare la det gå? og ikke bry meg om det? (btw har jeg tømt papirkurven) Endret 7. oktober 2014 av kriben17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå