Bruker-308643 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hei eg hadde kjøpt Fifa 15 Ultimate Team Edition fra Origin. Men eg har ikkje fått noe produktkode som det står at man ska få han på e-mail. Men pengene er jo betalte får spille, men har på en måte ikkje fått det. Når eg ringer +47 21 08 17 06 så seier dei at eg ska kontate denne e-mail'en [email protected] og så seier dei at spillet har blitt fjernet fra min origin konto(husker ikkje heilt nøyaktig kva dei sa). Vett noen kor lang tid tar det før du får et svar der i fra( [email protected])? Lenke til kommentar
Cipher Panda Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ville heller satset på live chatten for raskere hjelp: http://help.ea.com/no/contact-us/ Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ville heller satset på live chatten for raskere hjelp: http://help.ea.com/no/contact-us/ Live chaten funker ikkje det står berre "Vi har for tiden stor trafikk på hjelpesenteret vårt, noe som medfører lengre ventetid med enkelte kontaktalternativer. Velg alternativet Chat for å få raskere hjelp." Så eg berre prøvde å kontakte dei sa nett det samme" ta kontakt på [email protected] Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjøpte du det gjennom Origin? isåfall skal det ha dukket opp i listen over dine spill. Lenke til kommentar
Bruker-308643 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjøpte du det gjennom Origin? isåfall skal det ha dukket opp i listen over dine spill. Ja kjøpte den fra origin, eg kunne spelle den i to dager men så når eg skulle starte spillet kom det opp at eg må ha en produktkode, men den har eg ikkje fått noe plass. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, det var noe spesielt. Må nok dessverre snakke med support ja :/ Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Hvis du går i spillebiblioteket ditt på Origin og velger Fifa 15 og høyreklikker på det så skal du få opp et vindu med detaljer om spillet inkludert produktkoden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå