ingeaasen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjøpte en repeater(WiFi forsterker) her en dag, koblet den opp og alt fungerte bedre! Men neste dag datt alle bare ut og inn av nettet på mobilen og fikk ikke koblet opp noen bærbare datamaskiner. Tok dermed ut denne repeateren og skulle prøve og koble til nettet på nytt med bærbaren. Finner ikke netter lenger, før jeg koblet opp repeateren het nettet så mye som mitt morsnavn altså MarieSo*** (sensurere) men etter repeateren ble koblet opp fikk nettverksnavnet en 2'e bak seg, men det var bare på bærbaren, ikke på mobiltelefonene, enda jeg har koblet ut repeateren finner jeg ikke det nettverksnavnet som var før repeateren, bare det med 2tall, og det er umulig og koble till. Noen som har tips og råd? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Koble fra extender, reset modem/router og vær sikker på at alt er i orden med dett "gamle" nett. Resett extender, sjekk at den har nyeste FW, og sett den opp på nytt. Du kan forsåvidt kalle den samme SSID som ditt "gamle" nett, men det kan være greit å ha 2-tall bak det som extender gir for at du ser hvilken vei du går. Hos meg mister jeg IPv6-tilgangen når jeg er bak extender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå