PgUp Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Uten facebook, diskusjon.no, nyheter osv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, jeg hadde klart meg. Det er tungt i begynnelsen, men det går seg etterhvert til. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Gjort det flere ganger, fjelltur / militæret, null problem det. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Svaret er lett ja. På for eksempel fjell- og seilturer i ferier synes jeg det er helt fantastisk å gi litt faen i hva alle andre gjør i et par dager (jeg kan catch'e et referat av det viktigste til sin tid uansett). Jeg skrur mobilen av med vilje og sender bare sms av typen "Alt vel her. Snakkes på fredag!" dersom det er nødvendig. Dette anser jeg som terapi, ettersom jeg stort sett bruker sosiale medier (feks Facebook) 5-7 dager i uka ellers. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skulle gått men jeg hadde nok slitt litt, spessielt med instagram som jeg gjerne sjekker 4-5 ganger daglig. Jeg kan ikke huske sist jeg var en uke totalt uten. Til og med på interrail-tur ifjor var jeg på nesten hver dag. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg ville klart dette helt uten problemer.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Klarer meg fint uten. Nyter stillheten, og leser heller et par bøker dersom jeg blir rastløs. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Lett!Samtaler med de man er sammen med blir lengre, dypere og mer underholdende.Samtaler med seg selv derimot... Endret 6. oktober 2014 av Doofen Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja. Forutsett at jeg enten 1) får beskjed om det på forhånd eller 2) alle andre også mister tilgang til det (type dagmar eller solstorm) Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nei, det tror jeg ikke. Hadde fått en trang til å sjekke facebook. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Bøker, aviser og noen å prate med. Jeg tror det ville ha gått helt fint. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lett. Har ikke hatt internett utenom på jobben i ett par måneder nå. Det går helt fint. Jeg har heller aldri eid en telefon med internett. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Lett. Har ikke hatt internett utenom på jobben i ett par måneder nå. Det går helt fint. Jeg har heller aldri eid en telefon med internett. Heldiggris. En av de største tidstyvene mine er akkurat smarttelefonen... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Heldiggris. En av de største tidstyvene mine er akkurat smarttelefonen...Så... kvitt deg med det? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har hatt dårlig telefon lenge, men i forbindelse med ny jobb får jeg iPhone6 nå. Det gruer jeg meg litt til. Jeg skal hvertfall gjøre en innsats for å aldri bli han duden som styrer med snapchat og annet tøys i selskap med andre, fremfor alt i 1-on-1, fy faen det er lavt ass. Mobilavhengighet er usexy, regardless of gender. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå