Tullballj Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har en vanntett sony telefon som er 6-7 mnd. Pakningen på usb coveret er gått i stykker så den er ikke vanntett. Er det reklamasjon eller slitasje? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 umulig å si uten at du i det minste legger ved et bilde. mest sannysnlig vil du få beskjed om at det er din egen feil, men om det kan være en produksjonsfeil så er det en reklamasjonssak.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du vil nok få det igjennom på reklamasjonen. Hadde en kunde tidligere hvor lokket til ladekontakten ikke ville feste seg (pakkning ødelagt eller noe). Den ble erstattet med en ny. Bare send inn til verksted så blir det mest sannsynlig fiksa Evt går du et gebyr på kr 362,- om du takker nei til en videre reparasjon. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Får ikke til å laste opp bilde altså. Får det til med telefonen men det er jo den jeg skal ta bilde av så da er jeg like langt. Her er bilde jeg fant på nettet av en løs luke som er lik den jeg har på mibilen min. Det er den sorte pakningen som er løs og da går ikke luken skikkelig på plass og vannet kan renne ned i usb kontakten. http://stellatech.com/pubs/uploads/1265-6191-sony-lt25i-xperia-v-usb-cover-(white),520e26881f779.JPG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå