cool_boy Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 skal kjøpe meg web cam hadde jeg tenkt,men har ikke peiling på hva som er bra og ikke.. så jeg hadde håpet på tips fra dere er ikke interessert i å betale no særlig mer enn 600kr for det..helst 2-500kr men kan strekke meg til 650..hehe cammet må: kunne brukes som web cam og spille inn filmer(egne) med bevegelse(breakdance for å nevne noe og egne familie filmer uten at det hakker) kvaliteten på bilde og flyt bør være god.. åssen merke? hva er bra? erfaringer? kjøpes hvor? kom med tips=) takker for alle svar som måtte komme inn *grin* Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 har et logitech messenger...funker fint som bare det det......liten smule dårlig kvalitet men også kostet den jo bare 300spenn da! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 alt av logitech er kvalitetsgreier. anbefaler quickcam pro 4000, men den koster en 8-900 kr. kjøp uansett et logitech. du vil ikke bli skuffet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå