OscarWoHA Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Hei. Er en ivrig BF'er, men etter at jeg "in-game" endret på grafikk-innstillingene har grafikkene vært uleselig. Det er umulig å spille. Menyer o.l. ser ut som artifacts. Hva er galt? Jeg er desperat. Har lagt inn drivere på nytt. Lagt inn Battlfield 1942 på nytt og oppdatert skjermkort-drivere og Battlefield til v1.45. Takker for svar. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sjekket noen forum for BF1942? Sjekket om andre har samme problem? Hadde samme problemet i Eve-Online (beta), og der var det en instilling i spillet som var feil. Det kan godt være en kjent bug, med en kjent "workaround". Mvh. S. PS! Slike problemer er det ofte best å sjekke på spillenes egne forum først, eller tom. ta en "Google".... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Finner ingen problemer som er lik mine. Veldig rart. Dessuten veldig irriterende! Vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, jeg... Har ATi Radeon 9500PRO som ikke er overclocka. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg slettet hele BF-mappa og la inn spillet på nytt. Da gikk det. Auto-avinstallering sletter visst ikke alt. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jepp, husk alltid å slette mappene ordentlig etter avinnstalering gutter og jenter. *grin* Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg hadde dette problemet før, og da var tingen at jeg hadde stilt inn oppløsninga feil. Da jeg stilte den tilbake til 1024/* ble teksten som normal igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå