Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Er det noen som kan noe om riser-kort for skjermkort? Det kan virke som om ikke alle tåler nok watt, og så er det høyre- og venstre-orienterte risere. Hva skal jeg se etter for å flippe grafikkortet rundt til baksiden av et mini-itx-hovedkort, sånn at den siden av grafikkortet som normalt vender bort fra hovedkortet (mot høyre sett fra siden med kontaktpanelt på hovedkortet) fortsatt vender bort fra hovedkortet (bort fra undersiden av hovedkortet)? Høyre eller venstre? Si i fra hvis jeg må beskrive det bedre. Edit: Og hvordan er feste-mekanismene på riser-kort? De kan jo ikke bare ligge løst. Endret 6. oktober 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
mna Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Det finnes riser kabler i forskjellige lengder :-) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Det finnes riser kabler i forskjellige lengder :-)Ja, men så kaller de dem høyre og venstre-vendt, og jeg vet ikke hvilken jeg skal ha. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hva med: New Express x16 PCI-E 16X Extension Riser Card Flexible Extender Cable 24CMSelv bruker jeg slik, fordi det er enklere. Men du må være litt forsiktig siden skal lite til kabelen faller ut av hovedkortet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå