JKJK Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Sitter fortsatt med ISDN som den bygde-tullingen jeg er, men det er lys i tunellen! Har sittet med et TELES isdn kort i flere år, noe jeg har vært fornøyd med. Ble tvunget til å bytte, da jeg klarte å zappe teles kortet. Sitter nå med et Billion isdn kort, som jeg faktisk liker bedre ang. "ytelse" (ytelse i isdn sammenheng faktisk ) MEN så kommer poenget. Med TELES driverene var det med software som overvåket ISDN linja. Viste all inn og ut trafikk på linja, inkludert telefonsamtalene. Kan ikke finne noe sånt i Billion pakken, så jeg lurer på om noen vet om noe lignende software som ikke er bundlet til en spesiell produsent. sinnsykt snedig å se på pcn hvem som ringer, hvis du ikke har telefonen ved siden av deg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Fant noe digg! et program som heter Call-Us monitor. Det er freeware, og popper opp med et lite vindu ved innkommende samtale. Viser nummer (og navn hvis det er lagt inn i telefonboken). Det har støtte for CSV databasefiler (også tekstfiler) og Windows Adressebok for å "låse opp nummer". Så, nå er det eneste som står igjen å få samlet hele jævla telefonkatalogen i en "#¤#"¤ schvær windows adressebok / csv fil Har telefonkatalogen for 2001 på cd, så jeg lurer på om noen har noe tips om det går an å bruke den til noe sånt? alle wacky tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå