Spillredaksjonen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Husker du Sensible World of Soccer, Kick Off og World Cup?Retro Crew, Sesong 5 episode 9 Lenke til kommentar
rosetta stoned Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Jeg er uten tvil en Sensible-soccer type 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Her fyrens enda Amigaen opp til 4 manns Sensi-turnering 1 gang i mnd med kompiser 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 World Cup med stygg takling knappen <3 Glemmer aldri det, kunne til og med få keeperen utvist for stygg takling ute på midtbanen ^^ Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kick Off 2 naturligvis! Lenke til kommentar
Husam Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Handler denne podcasten også om de tidligste manager-spillene? Ellers gidder jeg ikke å høre den. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Handler denne podcasten også om de tidligste manager-spillene? Ellers gidder jeg ikke å høre den. Nope! Dessverre. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har aldri likt fotballspill. Men jeg spilte ganske mye World Cup 94, fordi dritt-pcen pappa kjøpte brukt fordi han ikke hadde peiling, men ville glede poden med en overraskelse, kun kunne spille ett spill av de som var i salg på den tiden. Og det var World Cup 94. I 96 eller deromkring. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 PS! Pcen var så vidt jeg husker en 386er uten Windows. Men med virus, viste det seg. Yay daddy cool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå