OHJohansen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nytt lovforslag om fotoforbud faller i dårlig jord hos IKT-Norge.– Vi vil bli som Nord-Korea Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tragisk forslag. Synd intelligensen ikke matcher lønna på disse pampene som sitter og styrer. Om noe så burde vel dumhet være forbudt i maktposisjoner. 1 Lenke til kommentar
Evasion638 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Virkelig? Helt tragisk! Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dummeste jeg har hørt, sammenligne med Nord-Korea. Fyren vet tydeligvis ikke hva han snakker om. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dummeste jeg har hørt, sammenligne med Nord-Korea. Fyren vet tydeligvis ikke hva han snakker om. Hva med å forsøke å forstå poenget han fremmer, fremfor det å ta språkbruken bokstavelig? 5 Lenke til kommentar
Eahofaigh-a Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Tja, kan godt forstå at de som er inne i den bygningen ikke alltid vil ha det bevist at de har vært på jobb etter at enkelte vedtak er blitt fattet. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) – Vi vil bli som Nord-Korea Hvorfor er denne artikkelen og finne hos Tek når det står Akam på headlines ? Endret 6. oktober 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dette er tragisk nok prisen vi må betale i dagens samfunn, Akam tok dette opp allerede i 2009 ifb med Storbritannias "Terrorism Acts", så Hoff sin uttalelse virker på meg noe merkelig... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Synes ærlig talt det er ganske respektløst å samenligne dette med Nord-Korea. Jeg har forøvrig vært i Nord-Korea, og kan fortelle at der *er* det lov å ta bilder av offentlige bygg.. så den sammenligningen funker uansett dårlig. Lenke til kommentar
Niuroumian Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ditto det ZeVs^ skriver. Var der i 2013, og det eneste jeg ikke fikk ta bilder av var vel egentlig en militærdude med våpen oppe ved vennskapsmuseumet.Dette er overskrift bare laget for å provosere, uten noen rot i virkeligheten. Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 «Med bot eller fengsel inntil 1 år straffes den som uten tillatelse fra Kongen, eller den Kongen bemyndiger, kartlegger skjermingsverdig objekt, eller militært anlegg eller område, ved å samle inn eller sammenstille data om disse, eller som offentliggjør slike data eller produkter basert på slike data.» Så om man vil ta bilde av Slottet så må man ringe på og spørre Kongen om det er greit først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå