Nordmann3 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har lyst på litt bedre dekning ute i hagen. På campingplasser har de jo antenner liten stang til internett. Kan man få det hjemme også som bare kobles med en internett kabel. Hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Sett ruteren din i vindudkarmen mot hagen.... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Sjekk ut Ubiquiti aksesspunkt og antenner. Dette er kraftige saker, ikke av det aller billigste, og heller ikke de som tar i bruk ny teknologi tidligst, men dekning får du. F.eks. en Bulletstation med en grei antenne. Før fantes wlanbutikken.no, han var dyktig til å sette sammen pakker og rask til å sende, men det ser ikke ut til at han driver lenger. Dustinhome og Proshop fører en del av dette utstyret. Jeg har vært med å sette opp et slikt nettverk på en campingplass med en rundstråleantenne og en retningsantenne, og det ble bra. Mange av disse AP'ene har også POE med adapter, så du kun trenger nettverkskabel ut. EDIT: Sett ruteren din i vindudkarmen mot hagen.... Nyttig... Endret 6. oktober 2014 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Autofil Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 EDIT: Sett ruteren din i vindudkarmen mot hagen.... Nyttig... Ja, tror du han har så jævla stor hage? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Jeg har løst dette ved å kjøpe en WiFi-extender som utvider rekkevidden på det trådløse nettverket. Denne flytter jeg dit jeg vil ha dekning, mot terrassen om sommeren, og mot garasjen om vinteren. Funker greit, uten kabling, og koster bare noen hundrelapper. Denne har jeg http://www.prisjakt.no/product.php?p=885680 men det finnes mange andre. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 http://snorlaus.no/wlan-klienter-utendors Der er det jo mykje bra. Mikrotik er bra produkt med mange muligheitar til ein fornuftig pris.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå