Joachim_F Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 – Det mest ambisiøse og detaljerte strategispillet noensinne laget om vestfronten.War in the West byr på tung strategi satt til andre verdenskrig Lenke til kommentar
Eldin Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ved første øyekast trodde jeg det var Civilization (originalen selvsagt), noe som minnet meg på at jeg må spille det igjen en vakker dag. Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 CIV 1 ja husker godt tronebygginga good times. Men for meg, var Colonization <333 Lenke til kommentar
FB.308888200106120 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Trodde først bildet var av Hearts of Iron III jeg da, dette kan bli interessant. Lenke til kommentar
PolPot Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dæven døtte! Husker godt SSI. Alltid hatt lyst på et nytt Warlords.. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Husker jeg (forsøkte) å spill(t)e Squad Leader som brettspill på 90 tallet. Fyttipokker hvor komplekst det var! På en vanskelighetsskala fra 1-10 lå Axis & Allies på 2 og Squad Leader på 10! SINNSYKE regelhefter og en million brikker. http://boardgamegeek.com/boardgame/243/advanced-squad-leader Nyutgaven kommer med 3(!) ringpermer med regler :-D Greit med turnbased spill som er LITT enklere ja.... Hva anbefaler folk bortsett fra Xcom og Civ serien på turnbased combat? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå