Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvis hun ikke svarer deg på sms

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hallo !

Det må jo være en grunn for at hun ikke svarer , så jeg hadde latt det være !

Har akkurat vært igjennom det selv, data en kar 6/7 ganger ( lang historie ).

Har ikke svart han på de tre siste sms , høres kanskje litt slemt ut men !!

Litt for mye drama for min smak etter så kort tid .

Lenke til kommentar

Så ei alkoholisert frøken på Kiwi på lørdag som ralla ivei om at hu hadde 20 kroner igjen på kontantkortet til alle som (ikke) ville høre. Folk som har kredittproblemer må vel bruke kontantkort siden de ikke får abonnement.

Ja de må blant annet :p eller folk som er litt gammeldags og har som oftest en gammel nokia uten netttilgang :p

Lenke til kommentar

folk som ikke svarer er ikke keen... En sjelden gang kan det hende at folk ikke får smsen, dvs at den ikke kommer fram. Men det er sjeldent...

Har prøvd dette flere ganger, med flere jenter. Du merker så fort om det er noe interesse tilbake...

Husk at noen ganger svarer folk etter mange timer fordi de er på jobb. Det må respekteres, mange har det jæææævlig hektisk på jobb faktisk.

Du kan evt prøve å sende mld om igjen... Hvis ikke det går så gi faen. Samfunnet er blitt veldig overfladisk, særlig med ting som tinder. 50 andre gutter har sikkert likt henne på tinder, og hun får meldinger av 25 av dem, også glemte hun deg liksom... Det er sånn det er blitt!!!

Lenke til kommentar

ja, samme skjedde meg igår faktisk. Var med en dame i hele helgen, ingen svar på sms nå... Jeg får ta hintet... Får se om jeg sender en til eller ikke, men det er neppe vits. Initiativet kommer alltid fra meg også. Er bare å se virkeligheten i øynene :)

Endret av ragge_jz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...