AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du kom i snakk med en jente fra tinder. Ble noen dates. Du sender henne en sms om blabla, men intet svar. Du lar det gå et par dager.. du skjønner ingenting. Går du da inn på tinder for å sjekke om hun har vært pålogget der siden du sendte mld? Svar ærlig Anonymous poster hash: cd9cf...6f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja Anonymous poster hash: 12769...5f2 Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 "jaja.. da var det visst ikke noe der" *gå videre Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 hallo ! Det må jo være en grunn for at hun ikke svarer , så jeg hadde latt det være ! Har akkurat vært igjennom det selv, data en kar 6/7 ganger ( lang historie ). Har ikke svart han på de tre siste sms , høres kanskje litt slemt ut men !! Litt for mye drama for min smak etter så kort tid . Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Du svarte på noe heelt annet.. jeg spør om folk hadde sjekket tinderen til vedkommende.. men ja, forstår deg jo. Anonymous poster hash: cd9cf...6f8 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, jeg hadde nok sjekket tinder ut av nysgjerrighet, men så latt det ligge og droppet hele personen. Lenke til kommentar
lisa2014 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Mente vel bare at noen ganger er det best å la ting være , men for all del vill det gjøre dagen din bedre sjekk tinderen hennes Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 (endret) Selvfølgelig kan du sjekke Tinder. Men du kan jo også prøve å ringe henne. Kan være hun har mistet telefonen eller ikke har penger på kortet så hun kan ikke svare deg. Endret 6. oktober 2014 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Selvfølgelig kan du sjekke Tinder. Men du kan jo også prøve å ringe henne. Kan være hun har mistet telefonen eller ikke har penger på kortet til å svare deg. Hvem faen bruker kontantkort i 2014? 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Selvfølgelig kan du sjekke Tinder. Men du kan jo også prøve å ringe henne. Kan være hun har mistet telefonen eller ikke har penger på kortet til å svare deg. Hvem faen bruker kontantkort i 2014? Noen gjør det Har noen kompiser som gjør det Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så ei alkoholisert frøken på Kiwi på lørdag som ralla ivei om at hu hadde 20 kroner igjen på kontantkortet til alle som (ikke) ville høre. Folk som har kredittproblemer må vel bruke kontantkort siden de ikke får abonnement. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Så ei alkoholisert frøken på Kiwi på lørdag som ralla ivei om at hu hadde 20 kroner igjen på kontantkortet til alle som (ikke) ville høre. Folk som har kredittproblemer må vel bruke kontantkort siden de ikke får abonnement. Ja de må blant annet eller folk som er litt gammeldags og har som oftest en gammel nokia uten netttilgang Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Så dere hadde også sjekket om personen har vært pålogget på tinder? Og hva tenker dere når personen ikke lenger er på listen og plutselig får et kort og presist svar etterpå? Tsss Anonymous poster hash: cd9cf...6f8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Så dere hadde også sjekket om personen har vært pålogget på tinder? Og hva tenker dere når personen ikke lenger er på listen og plutselig får et kort og presist svar etterpå? Tsss Anonymous poster hash: cd9cf...6f8 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Da tenker jeg at det er på tide å move along. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 folk som ikke svarer er ikke keen... En sjelden gang kan det hende at folk ikke får smsen, dvs at den ikke kommer fram. Men det er sjeldent... Har prøvd dette flere ganger, med flere jenter. Du merker så fort om det er noe interesse tilbake... Husk at noen ganger svarer folk etter mange timer fordi de er på jobb. Det må respekteres, mange har det jæææævlig hektisk på jobb faktisk. Du kan evt prøve å sende mld om igjen... Hvis ikke det går så gi faen. Samfunnet er blitt veldig overfladisk, særlig med ting som tinder. 50 andre gutter har sikkert likt henne på tinder, og hun får meldinger av 25 av dem, også glemte hun deg liksom... Det er sånn det er blitt!!! Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 8. oktober 2014 Del Skrevet 8. oktober 2014 Ananas teorien. Hu er ikke interessert men tør ikke å si det til deg. Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 (endret) ja, samme skjedde meg igår faktisk. Var med en dame i hele helgen, ingen svar på sms nå... Jeg får ta hintet... Får se om jeg sender en til eller ikke, men det er neppe vits. Initiativet kommer alltid fra meg også. Er bare å se virkeligheten i øynene Endret 9. oktober 2014 av ragge_jz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå