ChrisR Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Skriveren dette gjelder, er en Ricoh Aficio MP C3002. Når man skanner dokumenter til en nettverksmappe, så kan det ta alt fra noen sekunder til 10 minutter. Dette fungerte fint før nettverksstien ble byttet på skriveren.Den ble byttet fra en Windows Server 2003 til en Windows Server 2008R2. Filstien er nesten den samme, kun byttet ut servernavnet. Mappene har samme rettigheter som var på den gamle stien. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Har du anledning til å evt melde ut og så resette skriveren, for så å sette den opp igjen? Aner meg at det "henger" igjen noe skjult konfig. Har hatt et lignende problem med en Canon-skriver, der var løsningen å resette den, tømme disken på den, og så sette den opp på nytt. 1 Lenke til kommentar
ChrisR Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Har du anledning til å evt melde ut og så resette skriveren, for så å sette den opp igjen? Aner meg at det "henger" igjen noe skjult konfig. Har hatt et lignende problem med en Canon-skriver, der var løsningen å resette den, tømme disken på den, og så sette den opp på nytt. Dette skal jeg teste ut. Mulig fått en midlertidig løsning. Må ta dette på kveldstid, da de ikke får noen "stopp" i systemet Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 7. januar 2015 Del Skrevet 7. januar 2015 Fikk du noen løsning på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå