V. Haugen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Vennebetaling blir snart en Messenger-funksjon.Snart kan du betale gjelda di via Facebook Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor skulle jeg gidde å bruke facebook til slikt? Helt hull i hode. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvorfor skulle jeg gidde å bruke facebook til slikt? Helt hull i hode. Jeg kunne gjerne tenke meg å bruke Facebook til slikt, hvis det kan gjøres på noen sekunder. Å logge inn og overføre penger i nettbanken min tar fort 2-3 minutter. 1 Lenke til kommentar
airetam Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 De vil ha kortinformasjonen min også, nå? Nei takk. 5 Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 9. oktober 2014 Del Skrevet 9. oktober 2014 Hvorfor skulle jeg gidde å bruke facebook til slikt? Helt hull i hode. Jeg kunne gjerne tenke meg å bruke Facebook til slikt, hvis det kan gjøres på noen sekunder. Å logge inn og overføre penger i nettbanken min tar fort 2-3 minutter. Som om ikke FB vet nok, så skal de vite hvem du betaler til også Nydelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg