Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Gutt med paraply Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke ditt tristeste dette En (Plutselig?) avledning under leiken i søledammen retter oppmerksomheten mot dette. Flotte korn i grånyansene! Vh. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nok et flott barnebilde:-) Likte s/hv og utrykket du har fanget her. Rett plass til rett tid. Flott og putte i minneboka, som fint kan inneholde hverdagsbilder, der ungene ikke er pyntet og fjaset opp. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 For en liten skjønning du har "fanget" her! Herlig uttrykk og detaljer som gjorde seg veldig godt i svhv! Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke ditt tristeste dette En (Plutselig?) avledning under leiken i søledammen retter oppmerksomheten mot dette. Flotte korn i grånyansene! Vh. Det kan ikke være trist alltid - må ta meg selv i det mange ganger Takk for tilbakemeldingen Olav - Ja, jeg liker jo korn i bildene, det er noe tiltalende med analogt uttrykk i s/h. mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Nok et flott barnebilde:-) Likte s/hv og utrykket du har fanget her. Rett plass til rett tid. Flott og putte i minneboka, som fint kan inneholde hverdagsbilder, der ungene ikke er pyntet og fjaset opp. Takker Pentaxen! Jeg havner jo ofte over i s/h - selv med barn i komposisjonen. Det er noe spesielt med barn som har griset seg skikkelig til i fri lek eller med middagsbordet mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 For en liten skjønning du har "fanget" her! Herlig uttrykk og detaljer som gjorde seg veldig godt i svhv! Takker Gro! Ja, han er liksom tatt litt på fersken her mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Her er visst det meste sagt så melder meg på i det rosende hylekoret. Tanken slår meg at det kunne vært artig å se det i farger også. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Her er visst det meste sagt så melder meg på i det rosende hylekoret. Tanken slår meg at det kunne vært artig å se det i farger også. Roar Liker hylekor Roar - så takker og bukker. Bildet ble i mitt hode i s/h fra starten av mht kontraster, vignettering og bakgrunn - så jeg så aldri at det kanskje kunne duge i farger - men en absolutt god ide som jeg kanskje følger opp. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg