Gå til innhold

Gutt med paraply

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Nok et flott barnebilde:-) Likte s/hv og utrykket du har fanget her. Rett plass til rett tid. Flott og putte i minneboka, som fint kan inneholde hverdagsbilder, der ungene ikke er pyntet og fjaset opp.

Lenke til kommentar

Ikke ditt tristeste dette ;)

En (Plutselig?) avledning under leiken i søledammen retter oppmerksomheten mot dette. Flotte korn i grånyansene!

Vh.

Det kan ikke være trist alltid - må ta meg selv i det mange ganger :) Takk for tilbakemeldingen Olav - Ja, jeg liker jo korn i bildene, det er noe tiltalende med analogt uttrykk i s/h.

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Nok et flott barnebilde:-) Likte s/hv og utrykket du har fanget her. Rett plass til rett tid. Flott og putte i minneboka, som fint kan inneholde hverdagsbilder, der ungene ikke er pyntet og fjaset opp.

Takker Pentaxen!

Jeg havner jo ofte over i s/h - selv med barn i komposisjonen. Det er noe spesielt med barn som har griset seg skikkelig til i fri lek eller med middagsbordet :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar

Her er visst det meste sagt så melder meg på i det rosende hylekoret.

Tanken slår meg at det kunne vært artig å se det i farger også.

Roar

Liker hylekor Roar - så takker og bukker. Bildet ble i mitt hode i s/h fra starten av mht kontraster, vignettering og bakgrunn - så jeg så aldri at det kanskje kunne duge i farger - men en absolutt god ide som jeg kanskje følger opp.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...