Joachim_F Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Og utviklerne har også lagt til flerspillermuligheter.FlatOut-skapernes nye bilspill har fått navn Lenke til kommentar
BerZerK89 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 "Når spillet handlingen også kan finne på å foregå på baner formet som åttetall, sier det seg selv at det kan gå hardt for seg." Dere må rette litt på denne setningen! Gleder meg forøvrig masse til spillet, hatt mye gøy i de forrige! Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Utrolig morsomt spill Jeg digget FlatOut spillene, som forøvrig har gitt maange timer med høy stemning på diverse små LAN. Dette ser heldigvis ut til å fortsette i samme stil Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Nå fikset de også handlingen fra forrige patch. Mye bedre å spille, spesielt siden jeg har fått meg en kontroller siden sist Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Dette var kjempegøy på PS2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå