luistheghost Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Høstgul ask (2). Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Pene farger og flott morgenstemning her. Artig med den blå himmelen som bryter gjennom til høyre for trærne. mvh Jan Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ja, du er en morgenfugl mens jeg er en natteravn så jeg snorka nok som en gris da dette bildet ble eksponert. Dette er også høsten - tåka som dominerer landskapet. Jeg har jo ikke vært i Østfold nå, men savner de helt store høstfargene her i Oslo selv om jo triks i ps kan få dem fram likevel. Flott komposisjon og utsnitt. Henger meg gjerne med på første talers utsagn om den blå himmelen til høyre. Roar Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Denne var lekker. Super. Harald G. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Mange takk for interessen! Vh. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Perfekt bilde etter min smak! "Smelter inn" på netthinnen ;-) Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Takk, Gro - hyggelig! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg