Ovidia2 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Early in the morning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Hvis tida stemmer på kameraet ditt i Exif, så er jeg imponert mht innlevert sluttprodukt - en 4 minutters Bildet synes jeg ble stemningfullt på sin egen måte. Tenker at det er rett før arbeidskara bryter kaffekoppen og entrer maskinene. Godt valg med s/h. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ble tøft dette. Maskin i soloppgang var en ny variant fra deg, som du mestrer godt. S/hv kler det veldig bra, og kompen sitter som vanlig fra deg. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Tusen takk for tilbakemeldingene fra dere Jan og Pentaxen. ja det var en fin morgenstund jeg fikk med meg i dette øyeblikket syntes jeg. ikke dumt å ha med kamera i bilen ..når man er ute på et ærend. MVH Tove Lenke til kommentar
Kristoffer Møllevik Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Dagens bilde: Det handler ikke bare om å ha kameraet med i bilen når man er ute, men også om å ha øynene åpne for gode motiver der de dukker opp. Tåken skjuler noe, og fraværet av mennesker på arbeidsplassen gir oss en følelse av at stedet er forlatt. Tankene går til dataspillet Alan Wake, og filmer som Secret Window. Et godt, stemningsfullt bilde, som både er vakkert, harmonisk og uhyggelig på en gang. 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Grattis med Dagens:-) Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Gratulerer med dagens bilde 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424 Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Gratulerer med Dagens bilde. Vel fortjent:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2014 Tusen takk alle sammen så gøy at dette ble dagens bilde:) MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg