Hr Kotelett Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 En kamerat av meg skulle låne strømforsyningen en dag fordi hanns var for svak så han måtte teste hvordan det gikk med en kraftigere en (340watt), så da jeg hadde no då like godt pc'en skrudd fra hverandre tenkte jeg at jeg kunne se om jeg fikk gjort noe med støy-nivået i pc'en. Så jeg koblet ut diverse ting og kjørte ting hver for seg,, harddisk, cpuvifte(tok ut hele cpuen cel600 på slottkonverter) vifter osv. Det var da jeg fant ut det utrolige,, det som bråkte mest på hele maskinen min var skjermkort viften. Den bråkte mer en goldenorb'en min,, viften på kyro2 4500 tv-ut er en ganske liten sak men den kjører på 12 volt så det kan sikkert være årsaken.. Så da bestemte jeg meg for å modde litt på dette kortet. Så jeg tok boxed kjøleren som følgte med Cel600'en og kuttet vel av litt mer enn en cm for å få festemekanismen som er på kyro2 kjøleren til å passe.. så idag da jeg skulle sette på kjøleren fikk jeg den f''n ikke til å sitte,, boxed-kjøleren var litt for tjukk for at festemekanismen kunne gå gjennom kortet og feste seg.. Så nå sitter jeg her igjen med den lille viften som går på 12 volt og bråker mer en cpu-viften min. og leter etter styrke til å på ny gi meg ut for å få filt ned tykkelsen på kjøleren... eller lage meg en ny festemekanisme for å kunne feste den med skruer og muttre.. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hva med 2 komponentslim. Ta bort det av kjøleren som ikke er i veien og så bare lime den på skjermkortet? du får slik lim på de fleste store butikker og microplex har det i alle fall. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 det er trygt å koble av strømmen på vifta, det har jeg gjort i flere måneder før jeg solgte det, funka akkurat like godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå