mothafucka Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg lurer på en ting med serial ata disker. (Seagate 120GB S-ATA) Hvordan får jeg den til å fungere, hvis det ikke fulgte med noen drivere til harddisken med hovedkortet??? Jeg har et ASUS A7V8X hovedkort. Det går ikke å installere operativsystem på den hvis man ikke har slike drivere. IKKE KOM MED BAILLHEST SVAR!!! Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 last ned drivere fra nettet (hvis det finnes noen da...)... og så må du kanskje aktivere s-ata i biosen, det måtte jeg med mitt abit ic7-g kort Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 kommer det fram slik en melding...ntldr mangler etter logoen når du skrur på pc'en ?? Lenke til kommentar
wildv Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du må se i manualen din! Kortet ditt har en liten dip-switch som du må forandre for å aktivisere s-ata. Lykke til Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du må flytte jumperen som Enabler/disabler S-ATA på HK. Hvor på HK finner du i manualen. Da er alt gjort, vel nesten. Du bør laste ned siste oppdatering fra ASUS Lenke til kommentar
mothafucka Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg fant ut av problemet. jeg lastet ned de nyeste driverne fra internett, kopierte noen av de filene til en diskett som jeg måtte bruke i installasjonen av windows. :gretten: Dette var en veldig tungvint måte å gjøre det på, men det var den eneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå