Konkurransekjøreren Steen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hva er fristen for EU etterkontroll uten å måtte ta ny ordinær EU kontroll? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er ingen ny frist for etterkontroll. Hvis bilen ikke er EU-godkjent innen fristen, får du normalt et brev om at du har fått utsatt fristen i 1-2 måneder, og så vanker det begjæring om avskilting. Med mindre du leverer inn skiltene... Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Det var ikke det jeg spurte om. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Bilen min har vært til kontroll men ble ikke godkjent. Hvor lang tid har jeg til å utbedre manglene? Fristen du får oppgitt gjelder både kontroll og godkjenning. Du får altså ikke ny frist for å utføre eventuelle reparasjoner. http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+vedlikeholde/Periodisk+kjoretoykontroll/Sporsmal+og+svar Lenke til kommentar
Konkurransekjøreren Steen Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er fortsatt ikke det jeg spør om. Jeg vil presisere at bileier tar EU-kontroll, får mangellapp, avskiltningsbegjæring og eventuelt leverer inn skiltene. Hvor lang tid har da bileier før vedkommende må ta etterkontroll uten å ta ny ordinær kontroll? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tror du må ta etterkontroll innen 6 mnd. Hvis ikke må du ta ny eu på hele bilen 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hva er fristen for EU etterkontroll uten å måtte ta ny ordinær EU kontroll? Det er fortsatt ikke det jeg spør om. Jeg vil presisere at bileier tar EU-kontroll, får mangellapp, avskiltningsbegjæring og eventuelt leverer inn skiltene. Hvor lang tid har da bileier før vedkommende må ta etterkontroll uten å ta ny ordinær kontroll? Dette er da to forskjellige spørsmål. Og det siste er vel litt uklart? Trenger ikke EU-kontroll hvis skiltene er levert inn... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Du må ha eu for å få skilter på bilen da. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Jeg har nettopp etterkontrollert bilen min mer enn 10 måneder etter den opprinnelige kontrollen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Uten å få begjæring om avskilting? Heldiggris... Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Uten å få begjæring om avskilting? ...og det tror du på selv? Det er ikke slik at de møter opp hjemme hos deg for å ta skiltene. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 Nei, det er slik at du får brev. Det var derfor jeg spurte. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Tollvesenet kan komme hjem til deg å ta skiltene hvis de er ute på en slik runde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå