Bollen123E Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Har ein HP folio 9470m som har funka uten problem i over ett år. Her om dagen bestemte eg meg for å gå frå windows 8 til 8.1. Har ikkje gjort detta tidelgare sidan eg mista fingeravtrykk-funksjonen om eg oppaterte. Eg brukar pc-en mest på skulen og har alltid mange dokument oppe samtidig. Etter oppdateringa så blir alt alle dokument og nettside lukka viss eg lata igjen skjermen og latt opp igjen. Hender også at pc-en må slåast heilt av for å komme på igjen. I tillegg hender det at pc-en restartar seg heilt uten vidare om den står i ro uten at eg brukar den nokre minutt. Hjelp meg, plis! Lenke til kommentar
fjs Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 Første du kan gjøre er å sjekke strøm alternativer i kontrol panelet, se når den timer ut/hva som skjer når du lukker lokket osv. Ta en titt her også: http://wind8apps.com/fix-windows-8-hibernate-and-sleep-issues/ Evt google rundt problemet, har vært mange som har hatt problemer med hibernate/sleep siden w7++ Forskjellen på Sleep og Hibernate er at sleep legger info som er oppe i minnet, og hibernate lagrer det på disk. Så en ide kan være å sette slik at maskinen går i hibernate istedenfor sleep når du lukker lokket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå