HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 ja, emnet sier vel ganske mye! jeg lastet ned en ogg-fil på DC, hvordan skal jeg spille den? må jeg laste ned hele filen i et annet filformat? (har modem så hver fil er dyrebar ) mvh meg ps: på forhånd takk Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Prøv å spill av filen i WinAmp. Lenke til kommentar
HatOBjekt Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 winamp var ikke akkurat det siste jeg prøvde (faktisk det første og eneste) kan det ha med at jeg har en gammel versjon av winamp? (2.78) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 g ogg winamp plugin Helt utrolig hva man finner på google nå til dags.. Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 g ogg winamp plugin Helt utrolig hva man finner på google nå til dags.. Jeg har en rekke .ogg filer men har aldri noensinne innstallert noen ogg-codec. Kjører samme versjon av winamp jeg har gjort i alle år, v2.90 eller noe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har en rekke .ogg filer men har aldri noensinne innstallert noen ogg-codec. Kjører samme versjon av winamp jeg har gjort i alle år, v2.90 eller noe. Men, når fyren sier at han ikke får spilt av filene i Winamp.. da er vel kanskje en plugin (eller nyere Winamp-versjon) på sin plass, syns du ikke? Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men, når fyren sier at han ikke får spilt av filene i Winamp.. da er vel kanskje en plugin (eller nyere Winamp-versjon) på sin plass, syns du ikke? Helt enig, men poenget med innlegget mitt var heller det at Winamp har støtte for .ogg innebygget slik at en ikke trenger noe codec/filter. Men gjerne for meg, er ikke akkurat rakett-teknologi dette. Lenke til kommentar
OBServer Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men, når fyren sier at han ikke får spilt av filene i Winamp.. da er vel kanskje en plugin (eller nyere Winamp-versjon) på sin plass, syns du ikke? Helt enig, men poenget med innlegget mitt var heller det at Winamp har støtte for .ogg innebygget slik at en ikke trenger noe codec/filter. Men gjerne for meg, er ikke akkurat rakett-teknologi dette. Ut ifra Winamp's change log ser det ut til at innebygget Ogg Vorbis støtte kom til i versjon 2.80. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 g ogg winamp plugin Helt utrolig hva man finner på google nå til dags.. Yeah *grin* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå