insider Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Endelig ny versjon av GTA vice city multiplayer ute ! egene stunt server ! se: http://www.mtavc.com/downloads.php?file_id=47 browser: http://www.udpsoft.com/eye2/index.html Good Luck - Happy Fragging Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vil ikke si at det frister så mye da men... Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 gta mulitplayer rocker vilt da vert en test Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Har jo vc så kanskje jeg prøver... men først må jeg få en ny ruter av ngt, den bare gikk i stykker mens jeg lasta ned :S Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 kipt det da :grine: Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja, her må jeg sitte på mors p2 maskin hvis jeg skal på nettet :gretten: Men heldigvis har jeg fått lasta ned: Max Payne2, Commandos 3, H & D 2, Halo + mya annet :-) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja, her må jeg sitte på mors p2 maskin hvis jeg skal på nettet :gretten: Men heldigvis har jeg fått lasta ned: Max Payne2, Commandos 3, H & D 2, Halo + mya annet :-) Det er ulovlig! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Men heldigvis har jeg fått lasta ned: Max Payne2, Commandos 3, H & D 2, Halo + mya annet :-) Ja, fint at du deler det med oss... Bare lurer, er det bare en by i GTA Vice? Multiplayer høres festelig ut Lenke til kommentar
chubby_man Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ja, her må jeg sitte på mors p2 maskin hvis jeg skal på nettet :gretten: Men heldigvis har jeg fått lasta ned: Max Payne2, Commandos 3, H & D 2, Halo + mya annet :-) Det er ulovlig! Det er lovelig å laste ned, men ikke å dele Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Bare lurer, er det bare en by i GTA Vice? er samme by ja, bare noen nytt apache helikoptere i militærbasen og neon nye biler + nå er det fiset så det er masse hopp og stasj Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 prøvde den forrige multi theft auto og det sugde mildt sagt er mange som jukser og spilleren beveger seg hakkete uten animasjoner. Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 er noen buggs ja - feks at folk løper ikke - bare står sille på bakken og sklir test norske server - jeg ahdde hverfall 50 - 100 i piong der Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 sant nok... for å være ærlig vil jeg nesten ikke kalle moden spillbar enda... de mangler noe som alle spill på nett burde ha, latency-buffer... stor bommert å ikke ha det... dessuten å sperre standard jukse-koder og slikt i spillet : men ellers er det ganske morsomt, artig intiativ når det ikke er originalt med spillet. Så jeg synes at vi skal gi de som lager moden litt tid på å forbedre den, det kan bli ganske bra.. (håper dem fikser det med latency'en...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå