trondrm Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Jeg har en Acer PC. Den er egentlig levert med Windows 8, men det er installert Windows 7 på den. Dette ble gjort av forhandler. Den har en "reset"-partisjon, kalt Push-Button Reset (Er dette en Windows 8 sak eller en Acer sak?) Problemet er at den mappes opp som D: og varsler da konstant om at den er full. Jeg har forsøkt å skjule den med diskpart og det virker, men ved en reboot, kommer den tilbake. Hvordan kan jeg få den til å være skjult permanent? Endret 5. oktober 2014 av trondrm Lenke til kommentar
black_knight Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Tja... Sørg for a han ikke mapper partisjonen.. Computer management -> disk management -> fjern at den mountes som D: Eneste jeg kan tenke meg vil hjelpe.. Lenke til kommentar
trondrm Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Tja... Sørg for a han ikke mapper partisjonen.. Computer management -> disk management -> fjern at den mountes som D: Eneste jeg kan tenke meg vil hjelpe.. Den dukker ikke opp som mounted der. Det er det som er så rart. Jeg kjenner til det. Men i diskpart finner jeg den mounted og kan skjule den. Men det holder bare til neste omstart. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Du kan prøve å sette den som offline i "Disk Management", men den må kanskje være online(?) når du en gang i fremtiden skulle ønske å bruke gjenommprettingspartisjonen, som jeg regner med denne partisjonen er. Det burde skjule den i windows hvertfall Edit: Beklager, jeg som roter. Tror ikke det er mulig å sette partisjoner som offline, kun disker. Endret 5. oktober 2014 av Uderzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå