Gå til innhold

Fake eller Ekte?


Anbefalte innlegg

Canada Goose !

altså føler at det er fake ... men blir litt frustrert over at de er så billige..

liksom 1600 for en av de dyreste jakkene canada goose har .. og har selv tenkt å kjøpe den fra Sten & Strøm eller Ferne Jakobsen, vil bare vite om de er ekte eller er fake..

Er ikke helt sikker.. men har på følelsen at de er fake.

Link: Vinterjakker-goose.com

 

Som du ser så ligger jakkene på under 2000kr...

dette må da være galt! fikk høre at de har brukt Schäfer pels på jakkene!!!

 

Noen som har noen tanker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med mindre du ønsker å gå rundt å fremstå som tortursympatisør vil jeg anbefale deg å finne en anen jakke.

Det går bra kjære deg <3

Forresten har jo også sett på andre jakker men enten Canada goose eller RLX ( Ralph Lauren ) vinterjakke... blir nokk goose ...

Lenke til kommentar

Rart at folk går på slikt. Bare utfra domene burde alle varsellamper lyse. Hvis man sjekker litt mer blir det enda "morsommere". På forsiden ser man G-sport-logo! Domenet er registrert på XIAMEN CHINASOURCE INTERNET SERVICE CO, det høres vel ikke seriøst ut. Et raskt Googlesøk med litt tekst fra om oss-siden tyder på copy&paste fra Zalando. Her står det om produkter de ikke selger (Hvis et par sko for eksempel ikke passer, eller en bluse likevel ikke falt i smak... og ...tilbyr deg mer enn bare sko...). Det står også at de tilbyr gratis telefontjeneste, men på kontakt oss-siden er det bare et kontaktskjema. Ingen adresser, tlf eller org.nr.

Endret av Mr D
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Med mindre du ønsker å gå rundt å fremstå som tortursympatisør vil jeg anbefale deg å finne en anen jakke.

Ja, det er det vi er, tortursympatisører.

 

Han har faktisk et poeng. De falske jakkene, hvis man faktisk får den etter å ha betalt, bruker (har jeg hørt) blant annet hundepels på kragen. Tviler sterkt på at de hundene blir behandlet med verdighet.

Lenke til kommentar

 

 

Med mindre du ønsker å gå rundt å fremstå som tortursympatisør vil jeg anbefale deg å finne en anen jakke.

Ja, det er det vi er, tortursympatisører.

 

Han har faktisk et poeng. De falske jakkene, hvis man faktisk får den etter å ha betalt, bruker (har jeg hørt) blant annet hundepels på kragen. Tviler sterkt på at de hundene blir behandlet med verdighet.

 

Tror han/hun mente det til de som kjøper jakker med pels på kragen, og ikke nødvendigvis disse falske.

Ja, det var dette jeg også trodde Lami.

 

Mener det benyttes præriehund/coyote pels i hettene til CG jakker? Det er vel en slags hundedyr det? Regner uansett med at pelsen kommer fra oppdrettsfarmer og ikke at hver enkelt hund blir felt i skogen ved hjelp av klippfeller, slik som gjerne går viralt og deles i hytt og pine på Facebook. Da er det igrunn like etisk usmakelig som å spise kjøtt, da dyrene kun fostres opp for å høstes :) Jeg elsker kjøtt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Antageligvis så er det en del sånne jakker som redder en del liv om vinteren også, da de er utrolig varme. Hindrer sikkert mye skade og sykdom også, noe som tjener samfunnet svært mye - mindre sykemeldte og flere maur i arbeid osv.

 

Skal man kjøpe CG så bør man kjøpe det over disk i Norge. Så finner du riktig størrelse, da de er latterlig store i størrelsen. Så lenge du unngår å handle hos "Ali's Mote" og heller går for annerkjente, gjerne større, butikker, så er du sikret mot fakes. Hvis dette blir for dyrt for deg så bør du kanskje ikke kjøpe CG...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...