jorgis Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Er det mulig å åpne tanken mens systemet går, eller bare spruter det opp da? Har alltid lurt på det... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Er det mulig å åpne tanken mens systemet går, eller bare spruter det opp da? Har alltid lurt på det... kan fint ha tanken åpen,men må bare passe på og ha nok vann i den så den vannet som kommer inn i tanken ikke spruter rett den i vannet,men bare glir fint inn med vannet som er der fra før Lenke til kommentar
Trinity Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Enklere med denne tanken AC Aquainject den passer på eheim pumpa ,så tank og pumpe blir en enhet. Det er enklere å fylle systemet med vann iallefall. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Godt du har en bra lønn hehe.Har 0 i inntekt Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2004 Enklere med denne tanken AC Aquainject den passer på eheim pumpa ,så tank og pumpe blir en enhet.Det er enklere å fylle systemet med vann iallefall. Haddde ikke hatt plass til pumpen der den står no da og måtte ha plasert den i bunnen av kabinettet(noe som jeg er lite begeistret for) Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Meget bra kan jeg si deg Lenke til kommentar
Coolman Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Meget pent, men samtidig veldig likt mitt prosjekt (se bilder på min side, signatur). Du burde kjøpe deg en brakett til vanntanken for å henge den i toppen av kabinettet+lys da.. Men somsagt flott mod.. Lenke til kommentar
Snap-A Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 (endret) COOLMAN Den alu ramma du har rundt lcden, kan man få den i svart og til en lcd på 320*240? Endret 9. januar 2004 av Snap-A Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 9. januar 2004 Del Skrevet 9. januar 2004 Syyyykt nice!!! Gleder meg til og få vann kjøling i minn Lenke til kommentar
clinton Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Meget pent, men samtidig veldig likt mitt prosjekt (se bilder på min side, signatur).Du burde kjøpe deg en brakett til vanntanken for å henge den i toppen av kabinettet+lys da.. Men somsagt flott mod.. Er dårlig med plass til det etter at jeg kjøpte 240 radiatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå