oeb Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil bare legge til en ting, er det en Q-Tec PSU du har valgt? Isåfall dårlig valg om du skal overklokke, det leverer heller lite strøm.. Det var iværtfall slik hos meg, Chieftec 360w PSU yter MYE bedre.. Men nå skal jeg ikke kritisere valget ditt Lenke til kommentar
clinton Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Vil bare legge til en ting, er det en Q-Tec PSU du har valgt?Isåfall dårlig valg om du skal overklokke, det leverer heller lite strøm.. Det var iværtfall slik hos meg, Chieftec 360w PSU yter MYE bedre.. Men nå skal jeg ikke kritisere valget ditt hvis du har lest innleggene skikkelig så står det at jeg har byttet ut min Q-tec med en BeQuiet 400w fordet q-tec er faktisk helt ubrukelig. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Angående Eheim: snacks Den til høyre er 1048... 1048? Den så mer ut som 1046.. har 1048 og 1046 stående her.. Nei, det er 1048. Den til høyre er 1060, og er en schwær ******! Passer fint til div. langsiktige prosjekter med oljeradiator og litt annet snacks. Lenke til kommentar
alexio Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 steike at jeg ikke tenkte på å plassere pumpa og tanken på det samme stedet som du ahr gjort det clint.. Det der var da bare genialt.. Bestiller vannkjøling i løpet av uka elns --alexio Lenke til kommentar
oeb Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 hvis du har lest innleggene skikkelig så står det at jeg har byttet ut min Q-tec med en BeQuiet 400w fordet q-tec er faktisk helt ubrukelig. Sorry mate, my bad Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 q tec suger like mye som Jenna og kobe til sammen Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) q tec suger like mye som Jenna og kobe til sammen LOL Endret 24. november 2003 av Clone baby Lenke til kommentar
clinton Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 q tec suger like mye som Jenna og kobe til sammen enig med den ja Lenke til kommentar
felge Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 jepp den trekker vertfall noe sykt dårligt under press.. :yikes: Lenke til kommentar
EC Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Hvor er bildene? Dersom det ikke er bilder, er det ikke worklog. Og da stenges tråden... Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hvor er bildene? Dersom det ikke er bilder, er det ikke worklog. Og da stenges tråden... Bildene er på vei..har hatt litt problemer med home.no De kommer i løpet av natten Sånn..Da var alt fikset og bildene fungerer igjen BILDER Endret 7. desember 2003 av clinton Lenke til kommentar
Novec Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Yppers! Gidder du lage små utgaver også, og legge dem i forumtråden? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Yppers! Gidder du lage små utgaver også, og legge dem i forumtråden? yes.Det kan jeg gjøre vettu. Kommer sikkert i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du ikke cd-rom ?? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Har du ikke cd-rom ?? ikke fåreløpig.måtte selge den for og få penger til tingene. Har sotte det på ønskelisten til jul Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hehe.. Du har ikke noe bedre bilde av hvordan du har plasert pumpen og tanken vell? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 (endret) Hehe.. Du har ikke noe bedre bilde av hvordan du har plasert pumpen og tanken vell? sånn er det plasert Endret 7. desember 2003 av clinton Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 (endret) Takk, fint det der. Håper du får cdrom til jul da Edit: Sikkert dumt spørsmål men jeg spør da(må jo lære). Hvordan fyller du på den tanken? Er det en form for lokk eller? Endret 8. desember 2003 av Mr.Devil Lenke til kommentar
clinton Skrevet 8. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2003 Takk, fint det der. Håper du får cdrom til jul da Edit: Sikkert dumt spørsmål men jeg spør da(må jo lære). Hvordan fyller du på den tanken? Er det en form for lokk eller? ja.er et plexi lokk på toppen av tanken.skrur av noen umbrako skruer og så er det av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå