Josten Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du må logge deg på ftp'en til home å slette den eksisterende index-fila. da funker det! det som skjer hos deg er ikke galt! det skjer med alle! [offtopic]Du har ikke lyst til å gi en fin beskrivelse om hvordan man gjør det? Har ikke peiling på ftp osv og sliter med akkurat det samme. [/offtopic] Virker stilig det der. Har vurdert vannkjøling lenge nå og lurer på om jeg skal få ut fingern snart. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Har tatt og polert litt inni kabinette og.gulv og noen av av veggene. Skal gå over det engang til for og få det skikkelig blankt. Lenke til kommentar
felge Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er sikkert bare til å fyre på med tape rundt diskene om de ikke blir for varme da ? Lenke til kommentar
oeb Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 hmm.Var bra du sa.Er det muligheter for noen tull med de da?Det funker jo med HDer tett i tett.Dette må undersøkes litt nermere Harddisker liker jo ikke magneter, jeg vet ikke helt åssen den kommer til å reagere på pumpa, men pumpa er magnetisk. Min gamle skjerm reagerte kraftig på pumpa værtfall, men har LCD skjerm nå så jeg legger ikke merke til det mer. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hos meg tar den radiatoren bare 2 slotter viftene jeg bruker er 2.5cm høye.. vet ikke jeg, men kansje du faktisk har en ekstra ledig Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Du må logge deg på ftp'en til home å slette den eksisterende index-fila. da funker det! det som skjer hos deg er ikke galt! det skjer med alle! [offtopic]Du har ikke lyst til å gi en fin beskrivelse om hvordan man gjør det? Har ikke peiling på ftp osv og sliter med akkurat det samme. [/offtopic] Virker stilig det der. Har vurdert vannkjøling lenge nå og lurer på om jeg skal få ut fingern snart. [off-topic]Hvis du har konto hos home.no er det enkelt. Gå inn på ftp://ftp.home.no og logg inn med brukernavn og passwd. Drag&drop filene dine inn. [/off-topic] Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hallo.... Virkelig bra prosjekt du har der. Har planer om vannkjøling kjøl men har problemer med og finne ut hva jeg vil kjøpe :grine: Du må jo legge ut resultater på hva gradene var på CPU og NB når du er ferdig. vannkjøling er jo tingen så GOFORIT! Hilsen Clony Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Du må logge deg på ftp'en til home å slette den eksisterende index-fila. da funker det! det som skjer hos deg er ikke galt! det skjer med alle! [offtopic]Du har ikke lyst til å gi en fin beskrivelse om hvordan man gjør det? Har ikke peiling på ftp osv og sliter med akkurat det samme. [/offtopic] Virker stilig det der. Har vurdert vannkjøling lenge nå og lurer på om jeg skal få ut fingern snart. [off-topic]Hvis du har konto hos home.no er det enkelt. Gå inn på ftp://ftp.home.no og logg inn med brukernavn og passwd. Drag&drop filene dine inn. [/off-topic] du er også Homer? slik som på bilde mitt og ditt Lenke til kommentar
clinton Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hallo.... Virkelig bra prosjekt du har der. Har planer om vannkjøling kjøl men har problemer med og finne ut hva jeg vil kjøpe :grine: Du må jo legge ut resultater på hva gradene var på CPU og NB når du er ferdig. vannkjøling er jo tingen så GOFORIT! Hilsen Clony Jepp..skal legge ut alt sånn smått når jeg er ferdig..sitter fremdeles og venter på den siste vannblokken. Håper den kommer i løpet av helgen,for da har jo jeg rimelig god tid til og få alt perfekt. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 (endret) Da var jeg så og si ferdig med hele prosjektet. Alt gikk fint og hadde ikke noe problemer med noen av delene. Dere finner mange bilder på linken under. Kom med kommentar:) Har fremdeles en del småplukk som må gjøres,men det får bli en annen dag. Endret 7. desember 2003 av clinton Lenke til kommentar
felge Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hoho.. den dataen var sexy da.. har samme kabinett som skal bli minst like sexy men vet ikke helt om jeg skal ha 1250 pumpen eller 1248 pompen.. er det noe stor forskjell ???? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Linkene til bildene er føkka. de funka ikje! :grine: Lenke til kommentar
Clone baby Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 men vet ikke helt om jeg skal ha 1250 pumpen eller 1248 pompen.. er det noe stor forskjell ???? Hehe felgen, Felgen, Felgen pumpene heter Eheim 1048 eller 1250. 1046 Effektforbruk: 5W 1048 Effektforbruk: 10W 1250 Effektforbruk: 28W 1046 Max. : 300 liter/time 1048 Max. : 600 liter/time 1250 Max. : 1200 liter/time 1046 Max. mottrykk: 0.12 bar 1048 Max. mottrykk: 0.15 bar 1250 Max. mottrykk: 0.20 bar 1046 Dimensjoner: 147x75x103mm (LxBxH) 1048 Dimensjoner: 147x75x118mm (LxBxH) 1250 Dimensjoner: 180x95x120mm (LxBxH) 1046 1048 1250 Som du sikkert ser så er 1250 litt større og kraftigere , men det du må tenke på er da om du har plass til de extra cm'erene i det kabinette du har. men merk deg når du skal kjøpe 1250 eller 1048, så er forskjeld på tykkelsen på suge og trykksiden. kjøpte 1250'en for ikke så lenge siden og så att det var annen tykkelse på endene fra 1048 ->1250 så jeg måtte til med ny bestilling. Men det er bare til og måle deg frem og se om hva som passer best. Lykke til... Mvh Clone baby Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 De UV reaktive IDE-kablene du hadde der, hvor er de kjøpt, og hva het de? Jeg syntes de så litt "melkehvite" ut når lyset var av? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Linkene til bildene er føkka. de funka ikje! :grine: JOda..Linken funke fint den Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 De UV reaktive IDE-kablene du hadde der, hvor er de kjøpt, og hva het de? Jeg syntes de så litt "melkehvite" ut når lyset var av? De er kjøpt på microplex og heter ATA133 IDE-kabel, 90cm, "UV/Grønn" Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ka slags PSU du har clinton? funka den bra? Stabile spenninga? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Ka slags PSU du har clinton? funka den bra? Stabile spenninga? Jeg bruker en BeQuiet 400W. Den fungerer veldig bra og ejg er fornøyd med den. no ligger spenningene: 12v->11,85 5v->4,95 -12v->-12,19 -5v-> 5,04 Lenke til kommentar
Novec Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Angående Eheim: snacks Den til høyre er 1048... Lenke til kommentar
oeb Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Angående Eheim: snacks Den til høyre er 1048... 1048? Den så mer ut som 1046.. har 1048 og 1046 stående her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå