Gå til innhold

Prosjekt Water LI(ferdig)


Anbefalte innlegg

Heisann.

Da er endelig vannkjølingen min komt og jeg har begynnt og fikse til kabinette for anlednigen.

 

BILDENE

Kom gjerne med komentarer/ideer til dette prosjektet :-)

 

 

 

 

 

______________________________________

 

edit:

Bildene er altfor store til å ha på forumet! Bildene skal ikke overstige 400px, og er følgelig omgjort til linker. Les regler for worklogs

Ikke gjør det igjen, for da kommer jeg og smikker deg på pungen med ei iskald øse.

 

- Novec

Endret av clinton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
' date='28/10/2003 : 20:58'] home.no

 

skaff deg hjemmeside plass der og lagg dem der..

 

ergo

har prøvd home,men det funker ikke hos meg.

Der jeg skal skrive inn _______.html og trykke ny side.så kommer denne meldingen: index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Lenke til kommentar

Meget pent absolutt! Delene fra AC holder svært høy standard etter hva jeg kan se. Men skal du ha tanken der den står nå? For det er jo en veldig pen tank, og det er jo litt dumt at ingen får se den :shrug:

Mitt tips: Husk og ha noe som demper vibrasjoner under pumpen.

 

Ser fram til forsettelsen!

Lenke til kommentar

Har liksom ikke så veldig mange muligheter med den tanken.

Det jeg egentlig vil er og kunne sette den og i taket,men de er det ikke plass til

Når det gjeller pumpen så ligger den så godt klemt mellom den siste HDen og vekken bak.skal i tillegg feste den med dobbel sidig teip i bunnen.

 

Vet,konge iden og ha den i toppen.

I morgen hvis jeg får blokken til NB så kommer jeg nok en god del videre,og kan poste litt flere bilder underveis :-)

Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ eller noe sånt, men det er en ganske vanlig mod. Tror de fleste med vannkjøling har det nesten akkurat likt. Jeg har dette i et lian li miditower liksom. Hvis det hadde vært i et mini itx eller noe så hadde det vært _stilig_.

 

Men kult anyways. Pent utført. Keep up the good work. ;)

Lenke til kommentar
Ikke for å være negativ eller noe sånt, men det er en ganske vanlig mod. Tror de fleste med vannkjøling har det nesten akkurat likt. Jeg har dette i et lian li miditower liksom. Hvis det hadde vært i et mini itx eller noe så hadde det vært _stilig_.

 

Men kult anyways. Pent utført. Keep up the good work.  ;)

Ja.jeg vet at de fleste som sitter på et AC sett,gjør det nok rimlig likt som meg,

Kan jo bare ta en titt her Jonas sitt prosjekt

Men jeg hadde litt lyst og knipse noen bilder underveis og får litt respons om det jeg holder på med.

Lenke til kommentar
Fett som F...

Men du MÅ jo bare skaffe deg denne og:)

 

ac34902_bay.jpg

 

Men det ser ikke ut som det blir plass til noe cd enhet da :roll:

 

TaZ

Har selvføleglig tenkt på den.Men har ikke plass.Radiator m/slange tar opp 3 5.25 sloter og jeg må ha en til CDrommen.

Kan jo eventuelt kjøpe meg noen L led til radiatoren for og få litt bedre plass,men tviler på at der er nok

Lenke til kommentar
Jeg vil bare nevne en ting, den pumpen er ganske kraftig magnetisk..

Harddisk + magnet lissom.. :)

 

Har samme vanntank, cpublokk, gpublokk og pumpe selv.. :) og Lian-Li seff.

Stilig, men får håpe på at pumpa ikke påvirker disken din.

hmm.Var bra du sa.Er det muligheter for noen tull med de da?Det funker jo med HDer tett i tett.Dette må undersøkes litt nermere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...