clinton Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 (endret) Heisann. Da er endelig vannkjølingen min komt og jeg har begynnt og fikse til kabinette for anlednigen. BILDENE Kom gjerne med komentarer/ideer til dette prosjektet :-) ______________________________________ edit: Bildene er altfor store til å ha på forumet! Bildene skal ikke overstige 400px, og er følgelig omgjort til linker. Les regler for worklogs Ikke gjør det igjen, for da kommer jeg og smikker deg på pungen med ei iskald øse. - Novec Endret 4. januar 2004 av clinton Lenke til kommentar
felge Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Konge fett !!! skal begynne på et slikt prosjekt jeg og engang !!! :!: :!: *grin* Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Argh, fjern den svarte teipen men har du ikke plass til tanken ved sidna pumpa? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Nei..vet..tror det tok for mye bondbredde hos angelfire. Vet noen om noen steder som faktisk funker til sånnt? Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 home.no skaff deg hjemmeside plass der og lagg dem der.. ergo Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 ' date='28/10/2003 : 20:58'] home.no skaff deg hjemmeside plass der og lagg dem der.. ergo har prøvd home,men det funker ikke hos meg. Der jeg skal skrive inn _______.html og trykke ny side.så kommer denne meldingen: index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet. Lenke til kommentar
daho Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Mailer du dem til meg kan jeg legge dem ut, [email protected] Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Du må logge deg på ftp'en til home å slette den eksisterende index-fila. da funker det! det som skjer hos deg er ikke galt! det skjer med alle! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Da var bildene oppe igjen..får se hvor lenge det varer da..En takk til Daho som ordet det. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Argh, fjern den svarte teipen men har du ikke plass til tanken ved sidna pumpa? Ny PSU kommer i morgen. BeQuiet 400w Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Selve ideen med radiator i toppen er super-duper-kjempe-bra2323523K X99 Kjempe mod Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Meget pent absolutt! Delene fra AC holder svært høy standard etter hva jeg kan se. Men skal du ha tanken der den står nå? For det er jo en veldig pen tank, og det er jo litt dumt at ingen får se den Mitt tips: Husk og ha noe som demper vibrasjoner under pumpen. Ser fram til forsettelsen! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Har liksom ikke så veldig mange muligheter med den tanken. Det jeg egentlig vil er og kunne sette den og i taket,men de er det ikke plass til Når det gjeller pumpen så ligger den så godt klemt mellom den siste HDen og vekken bak.skal i tillegg feste den med dobbel sidig teip i bunnen. Vet,konge iden og ha den i toppen. I morgen hvis jeg får blokken til NB så kommer jeg nok en god del videre,og kan poste litt flere bilder underveis :-) Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke for å være negativ eller noe sånt, men det er en ganske vanlig mod. Tror de fleste med vannkjøling har det nesten akkurat likt. Jeg har dette i et lian li miditower liksom. Hvis det hadde vært i et mini itx eller noe så hadde det vært _stilig_. Men kult anyways. Pent utført. Keep up the good work. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Ikke for å være negativ eller noe sånt, men det er en ganske vanlig mod. Tror de fleste med vannkjøling har det nesten akkurat likt. Jeg har dette i et lian li miditower liksom. Hvis det hadde vært i et mini itx eller noe så hadde det vært _stilig_. Men kult anyways. Pent utført. Keep up the good work. Ja.jeg vet at de fleste som sitter på et AC sett,gjør det nok rimlig likt som meg, Kan jo bare ta en titt her Jonas sitt prosjekt Men jeg hadde litt lyst og knipse noen bilder underveis og får litt respons om det jeg holder på med. Lenke til kommentar
oeb Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg vil bare nevne en ting, den pumpen er ganske kraftig magnetisk.. Harddisk + magnet lissom.. Har samme vanntank, cpublokk, gpublokk og pumpe selv.. og Lian-Li seff. Stilig, men får håpe på at pumpa ikke påvirker disken din. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fett som F... Men du MÅ jo bare skaffe deg denne og:) Men det ser ikke ut som det blir plass til noe cd enhet da TaZ Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Fett som F...Men du MÅ jo bare skaffe deg denne og:) Men det ser ikke ut som det blir plass til noe cd enhet da TaZ Har selvføleglig tenkt på den.Men har ikke plass.Radiator m/slange tar opp 3 5.25 sloter og jeg må ha en til CDrommen. Kan jo eventuelt kjøpe meg noen L led til radiatoren for og få litt bedre plass,men tviler på at der er nok Lenke til kommentar
clinton Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg vil bare nevne en ting, den pumpen er ganske kraftig magnetisk..Harddisk + magnet lissom.. Har samme vanntank, cpublokk, gpublokk og pumpe selv.. og Lian-Li seff. Stilig, men får håpe på at pumpa ikke påvirker disken din. hmm.Var bra du sa.Er det muligheter for noen tull med de da?Det funker jo med HDer tett i tett.Dette må undersøkes litt nermere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå