Rune69 Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Fikk et spørsmål av en bekjent som jeg side har forsøkt å finne svar på. Er det mulig i f.eks. Win2000 å arbeide samtidig i flere vinduer, dvs. jeg mener egentlig: om man kan se i et vindu mens man arbeider i et annet? Eks.: Jeg sitter med data i et Excel-ark og vil samtidig skrive i Word. Vanligvis vil jo kun det "aktive" vinduet være synlig, det andre "forsvinner" ned i bunnen eller ligger bak. Noen som har peil på dette? :ide: Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 tja, det går jo an å la de dekke halve siden hver, men da blir vel vinduene for smale til at man kan få gjort noe fornuftig... Lenke til kommentar
Rune69 Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Men de andre vinduene forsvinner da når man klikker på noe i det aktive vinduet? Selv om de er stilt opp ved siden av hverandre? Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Med et lite program (142 KB) som heter Powermenu kan man sette gjennomsiktighet og prioritet (bak/foran) på vinduer. Bruker dette selv, og er veldig fornøyd med det. http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå