Bank1 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Noen som vet? Noe lignende som dette her http://m.dinside.no/903180/test-zte-4g-usb-modem. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 De aller fleste steder, Expert, elkjøp, lefdal, deal.no og enkelte netcom eller telenor forhandler. Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 De aller fleste steder, Expert, elkjøp, lefdal, deal.no og enkelte netcom eller telenor forhandler. Da hadde vel spørsmålet vært overflødig...jeg spør fordi det viser seg ikke å være så enkelt. Men takk for tips Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) ZTE MF823 4G USB ZTE MF823 4G LTE Dongle White (MD823) Nå er nok det ganske så lik, bare litt nyere teknologi men er nok en del dyrere. Til info hvis du skulle komme over en slik med mini Sim kort. Ikke putt inn micro sim/3ff i den da. Selv kjøpte jeg ZTE MF821D og gjorde den feilen, resultatet ble måtte ødlegge den ved å skru den opp og ta ut simkortet, etter andre gangen klarte jeg med adapteret å ødlegge hele greia, så neste gang kjøper jeg kun slik som kun har micro sim/3ff om man har ligdene på mobil og bytter om simkortene. Endret 5. oktober 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
Bank1 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 ZTE MF823 4G USB ZTE MF823 4G LTE Dongle White (MD823) Nå er nok det ganske så lik, bare litt nyere teknologi men er nok en del dyrere. Til info hvis du skulle komme over en slik med mini Sim kort. Ikke putt inn micro sim/3ff i den da. Selv kjøpte jeg ZTE MF821D og gjorde den feilen, resultatet ble måtte ødlegge den ved å skru den opp og ta ut simkortet, etter andre gangen klarte jeg med adapteret å ødlegge hele greia, så neste gang kjøper jeg kun slik som kun har micro sim/3ff om man har ligdene på mobil og bytter om simkortene. Takk. Der kom det et par butikker jeg aldri har hørt om såvidt jeg kan huske, og akkurat det produktet jeg leter etter. Skal prøve å unngå bruk av feil sim-kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå