Gå til innhold

AMD system

Anbefalte innlegg

Skal hjelpe en kompis i utlandet med å bygge en pc, og kom over et meget bra tilbud: Han skal ikke overklokke og vet ikke hvordan han gjør det heller!!

- AMD Athlon XP 3200+ "Barton" DDR400 CPU - Retail

- Coolermaster Aero 7 Lite heatsink with Silent Blower fan

- ASUS A7N8X-Deluxe v2.0 Serial ATA150 Nforce 2 Motherboard with onboard Nforce Sound Sytem

- Kingston HyperX 1GB (2x512MB) DDR PC3500 (KHX3500K2/1G) CAS2.0 Dual Channel Kit

- 200GB Maxtor 8mb cache SATA 150 Hard Drive

- PowerColor Radeon 9800 Pro 128MB 8x AGP - Retail

- Pioneer DVR-106 4x DVD±RW Drive

- Samsung Silver floppy drive

- Coolermaster Wave Master TAC-T01 Aluminium Case

- Globalwin Super Silent 22dBA 420W ATX Power Supply

- An OcUK Case badge!

- Metal Braided Rounded Floppy Cable (0.5m)

- 2 x Metal Braided Rounded Ultra ATA100/66 IDE Cable (0.45m)

Har noen noe å ustette på dette eller er det ok?

Skulle jeg ha skifta noen elementer?

Du finne den nederst på denne siden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Power cooler er absolutt ikke noen light verson av andre kort, men faktisk helt identiske kort (de blir laget av ATI). Ingen grunn til å bytte det ut. Det koster bare mer penger. Som sagt POWER COOLER ER ET FULL VERDIG 9800 PRO KORT, det koster bare 700 kroner mindre:)

Vil kanskje ambefale å gå opp på en Athlon 64 når du først bruker så mye penger på prosessor, koster 4300 på komplett, mens du kan få den for 5250 hos psdata med hovedkort.

Lenke til kommentar
Power cooler er absolutt ikke noen light verson av andre kort, men faktisk helt identiske kort (de blir laget av ATI). Ingen grunn til å bytte det ut. Det koster bare mer penger. Som sagt POWER COOLER ER ET FULL VERDIG 9800 PRO KORT, det koster bare 700 kroner mindre:)

Power cooler? :lol: ?

Uansett, skal du først bruke så mye penger så mener jeg peronlig at du burde velge Atlantis 9800PRO istedenfor powercolor. Men det er min personlige mening ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...