aaad Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Javel, då har eg greidd det :o/ Skulle "flashe" til nyare bios på ein litt eldre bærbar, bare litt fordi det var en v1-bios, og at jeg skulle skifte prosessor, putte på en ssd, m.m. Då har det seg slik, at flash-prosessen stranda etter ca 80 % overskriving av gammal bios, skjermen fraus og det var umogleg å avslutte utan til sist å ta straumen... ...med det til resultat, som forventa, at PC'en ikkje vil starte :o( Er det mogleg å re-flash'e ein bios i slike tilfelle, utan å gå i gang med djupare kirurgi som skifting av bios-brikke, lodding og styr...??? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Stort sett alt er mulig, men uten å vite hvlken bærbar det er snakk om, er det ikke enkelt å gi råd. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Det er ein Toshiba Satellite L450 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 skjer det i det heletatt noenting når du starter`? Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 skjer det i det heletatt noenting når du starter`? Skjer og skjer....., joda, vifta går, og det går an å åpne cd-skuffa, men skjermen er heilt svart. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Ikke fin din modell, men kanskje du kan prøve dette her, bare last ned korrekt bios for din pc: http://www.theeldergeek.com/forum/index.php?showtopic=39364&st=0&p=310099&&do=findComment&comment=310099 Lenke til kommentar
aaad Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Ikke fin din modell, men kanskje du kan prøve dette her, bare last ned korrekt bios for din pc: http://www.theeldergeek.com/forum/index.php?showtopic=39364&st=0&p=310099&&do=findComment&comment=310099 Korrekt bios har eg...har vel ein ekstern usb-floppydrive òg på loftet ein stad... ...no er det berre å finne ein ledig stund og lese seg opp litt Lenke til kommentar
aaad Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 "Yes" då er eg back in business ...og biosen er oppe og går. Takkar så mykje for å ha blitt sett på sporet. Det var ikkje mykje hjelp å få, verken på toshbaforum eller toms.hardware....og slikt. Postar her en copy/paste på engelsk, som eg posta på "toms" og "toshiba" - - - - - - Well, I've just brought my bios back to life... I used the "wincrisis" available from http://gammarco.wordpress.com/tag/bios/ Basically I followed the instructions in the download above to create a recovery usb-flash. Then downloaded the correct bios, renamed the "rom-file" to "BIOS.WPH", and copied itto the usb-flash. Then I disconnected both the battery and the power connection cable on the bricked laptop. While pushing down the "F-key" on the keyboard, I reconnected the power cable and powered on with the power button, holding down the "F-key" *all the way till the laptop powered down by itself* after 2-3 minuets. Then, powered up the laptop normally...voilà, running normally, with the newest bios... Lenke til kommentar
aaad Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) For protokollen: Dette var ein Phoenix bios for Intel, men eg trur det er liknande prosedyrar for recovery av dei fleste andre minneleg nyare biosar. Frustrasjonen er berre dei små variasjonane mellom ulike merke og modellar...og at det ikkje finst heilt kategoriske oppsett for dei forskjellige. Slikt burde blitt sett i system hos produsentane. Eg er SIKKER på at det hadde enda med byte av chip eller hovudkort om eg hadde levert laptop'en til service (!) Google er greitt å ha...pluss litt prøving og feiling...men ein må ha litt tolmod Endret 10. oktober 2014 av aaad Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 Det har du nok rett i, jobber med laptopservice og er det noen slike problemer med hovedkort er somregel bytte av hovedkort løsningen man går for. Selv om det er litt jobb å bytte er det ofte likevel mindre jobb en å drive å fikle med å finne en annen løsning. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 11. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2014 ...og eit råd til alle som vil flashe ny bios fra Windows 7 på litt eldre maskinar: Sikkert smart å gjere det med kompatiblitetsmudus "XP/SP3 og admin", og kanskje også frå "safe mode". Bios-flashen som var årsak til mitt trøbbel oppførte seg heilt på trynet, og gjekk berre i gang utan at eg eingong måtte bekrefte nokon av operasjonane. Etter å ha surfa litt rundt for å finne ei løysing, har eg jo funne ut at bios-flash frå Windows UANSETT er å sjå på som risikosport.... Endå tryggare kanskje, er det å lage ein bootbar CD/floppy eller minnepinne for å oppdatere bios. Det er oftast ein prosedyre for slikt, gjerne med instruksjonar som ligg ved bios-pakka, eller som er å finne på supportsidene til hovudkort/PC-produsenten, eller hos leverandøren av biosen... Det enklaste er ikkje ALLTID det beste :o/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå