buffy88 Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) først vil jeg bare si at jeg vet jeg er altfor tidlig ute. men jeg har mye jeg skal lage før jul så jeg vil bare ha klart for meg hva jeg trenger for å lage dette jeg har lyst til å lage en julekurv til mamma i år og nå trenger jeg ideer til hva jeg kan ha oppi denne kurven.. jeg har selvsagt noen ideer selv, men jeg gjerne ha litt hjelp kanskje dere har noen ideer jeg aldri hadde kommet på å ha i en kurv? kom gjerne med ideer til hvordan jeg kan pynte selve kurven også.. ingen ideer er for dum eller teit.. gi meg alt dere har også hvis noen vet hvor jeg kan få kjøpt sånne type "fruktkurver" så jeg kan bruke så hadde det vert fint bonus poeng hvis kurven er svart eller mørk grå ps. trenger ikke være så veldig dyre ting da jeg har tenkt å kjøpe en gave i tillegg til dette.. dette er ment mer som en liten gøy overraskelse Endret 5. oktober 2014 av buffy88 1 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Hva med noe mat? Du får en type "hjemmelagde" knekkebrød på Kiwi og Meny som er veldig fine. Syltetøy, pesto, dressinger, kaffe, sjokolade. Klær kan kanskje også være noe. En lue, varme sokker, tynn ullgenser etc. Lenke til kommentar
buffy88 Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Hva med noe mat? Du får en type "hjemmelagde" knekkebrød på Kiwi og Meny som er veldig fine. Syltetøy, pesto, dressinger, kaffe, sjokolade. Klær kan kanskje også være noe. En lue, varme sokker, tynn ullgenser etc. tusen takk for forslaget, det er notert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå