luistheghost Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Sveitserstil i Ytre Østfold. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Vi er ute i samme ærend om dagen ser jeg. Flott og majestetisk gård du har foreviget her. Det finnes mange av disse oppover her - flotte greier syns nå jeg.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Gammel Herregård dette med et slikt våningshus? Sveitserstilen er fortsatt populær her til lands - har sett den både her og der i villastrøk i Oslo - om enn ikke i samme størrelse som her. Funker godt med skråvinkel her. Kompen står seg godt med diverse diagonaler gjennom flata. Merker meg god beskjæring på bygningen ute til venstre. Litt usikker på kvasten oppe i høyre hjørne, men pytt pytt. Roar Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Et staselig hus i et pent bilde med gode farger og en god komposisjon, Olav ! Opplever at skyggepartiene gjerne kunne lysnes noe Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 Takk for hyggelige innspill! Vh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg