Sissel B Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Finnes det noe bra gratis program for å kopiere musikk cder over til pcen? Jeg har tenkt å kopiere det beste av musikken min over til pcen og senere lagre den på NAS slik at jeg kan spille den av over nettverket på anlegget. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Nå begynner det å bli noen år siden sist jeg tok den sjauen, så jeg vet ikke hvilke programmer som er hot nå til dags, men når du først skal gjøre det vil jeg anbefale deg å lagre i FLAC. Det er et format som gir deg en lydmessig tro kopi av CD-en. http://www.cnet.com/how-to/how-to-rip-your-music-cds-to-flac/ Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Ser jo ut til at det går an med Windows Media Player Lenke til kommentar
Sissel B Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 Jeg har lasta ned BubbleUPnP for å spille av musikken som jeg nå har lagret på min NAS. På noe av musikken er det da lagret ett albumbilde til sangene/albumene. Men til album med forskjellige artister blir det ingen bilder. Er det mulig å legge inn dette manuelt slik at disse vises som de andre? Lenke til kommentar
melanton Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Et meget bra gratisprogram for å legge inn albumbilder manuelt er Mp3tag. Det er ikke akkurat programmet for nybegynnere, men du har full kontroll. Programmet støtter de fleste filformater. Det finnes flere gode guider til hvordan en bruker programmet på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå