MizzMazziE Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Noen som har bilder av T610 i Abyss Blue når tastatur lyser? Lurer på åssen det ser ut. Venter selv på en Abyss Blue (den er i restordre). Jeg kan få den i Aluminium Haze; men vil egentlig ha den i blå... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Noen som har bilder av T610 i Abyss Blue når tastatur lyser? Lurer på åssen det ser ut.Venter selv på en Abyss Blue (den er i restordre). Jeg kan få den i Aluminium Haze; men vil egentlig ha den i blå... Hvor bestilte du den? Jeg bestilte fra Telebutikken.no og det ser ut til å ta relativt lang tid å få den... Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 28. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2003 Hvor bestilte du den? Jeg bestilte fra Telebutikken.no og det ser ut til å ta relativt lang tid å få den... Jeg bestilte fra Aircom.dk. Har ventet siden d. 6. og de vet enda ikke når den kommer... Den burde komme innen fredag; men det er ikke helt sikkert :gretten: Lenke til kommentar
espengun Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Salget av T610 har nok tatt av litt mer enn det de hadde trodd.....de fleste butikker jeg har vært i kontakt med (nett og vanlig butikk) venter å få inn nytt parti av telefonen i slutten av neste uke (31.10) Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Salget av T610 har nok tatt av litt mer enn det de hadde trodd.....de fleste butikker jeg har vært i kontakt med (nett og vanlig butikk) venter å få inn nytt parti av telefonen i slutten av neste uke (31.10) Hm. 31/10 er vel slutten av denne uka... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Noen som har bilder av T610 i Abyss Blue når tastatur lyser? Lurer på åssen det ser ut.Venter selv på en Abyss Blue (den er i restordre). Jeg kan få den i Aluminium Haze; men vil egentlig ha den i blå... Jeg kan si deg at den er veldig fin når den lyser opp. Hadde sjøl en før jeg solgte den igår. Savner den allerede. :grine: Lenke til kommentar
espengun Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Salget av T610 har nok tatt av litt mer enn det de hadde trodd.....de fleste butikker jeg har vært i kontakt med (nett og vanlig butikk) venter å få inn nytt parti av telefonen i slutten av neste uke (31.10) Hm. 31/10 er vel slutten av denne uka... Ja...stemmer visst det! Tiden flyr! Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmmm.... Vi laget en liten bildeserie på Abyss Blue som jeg har linket til her! Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 Hmmm.... Vi laget en liten bildeserie på Abyss Blue som jeg har linket til her! Aah, tusen takk Så vidt jeg kan se er tastaturet (når det lyser) lysere end på fx T68i... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ingen årsak :-) Nja, er nok samme blåfarge på tastesettet på T610 som T68i. Forskjellen ligger vel kanskje ii at T68i sine taster er av ett annet materiale. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Kommer vedlig få blå T610'er til Norge før nyttår. Kjøp den rød! Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 De har blå på telehuset. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 drit i t610 d kommer mange bedre nå......... Lenke til kommentar
MizzMazziE Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 drit i t610 d kommer mange bedre nå......... Hva ville du anbefale da? Jeg gidder ikke E700, og vil ikke ha Nokia. Må ikke være for dyr heller... Lenke til kommentar
goggi Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 kommer jo t630 og z600 som skal ha bedre skjerm, men det spørs om det er noe vits å betale 2000 ekstra for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå