Sorrym8t Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei! Jeg er en elev som går på VG3. Som dere sikkert har forstått så har jeg lyst til å bli petroleumsingeniør, og spesialisere meg i et av emnene innenfor dette. Dilemmaet mitt er at jeg vet ikke hvor jeg har lyst til å studere. Enten om det kommer til å bli ved UiB, UiS eller NTNU. Jeg ønsker kanskje mer å studere på NTNU, men jeg tror ikke at jeg kommer til å greie å komme inn(57.9 poeng). Hvis jeg har forstått det riktig så er det LITT lettere å komme inn på de to andre. Og da vurderte jeg først UiS, da jeg har hørt at universitetet jobber tett sammen med de forskjellige firmaene noe som fører til at man får lett jobb. Men jeg har også hørt at studentlivet er dårligere enn i de andre? Jeg bare lurte på om dere kunne komme med noen forslag eller evt informasjon om de forskjellige universitetene? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/14/poenggrenser_2014_2013.htmlDer har du poenggrensene for opptaksåret 2014. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå