skrujern123 Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 Hei, har nylig fått noen rare lyder fra bilen min.. Når jeg svinger til høyre i lav fart, høres det ut som knirke/gnisselyder som kommer fra retning høyre fremhjul, når du står ute høres det ut som det kommer fra bremsene, men tviler på det. Når jeg svinger til venstre høres det rare knirkelyder fra venstre bakdel..(?!) og det er generelt litt små rare lyder ellers ved kjøring, aldri når jeg kjører rett frem, men når farten er lav kommer de. føles ut som lyden kommer der det er mest vekt på bilen :s noen som har noen tips til hva det kan være? bmw 3serie e46 2001mod Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 God mulighet for at du har noen knirkeforinger som er modne for utskiftning. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2014 føles mer ut som skraping nå, på en måte Knitrelyder, litt overalt under bilen mest fremme til høyre Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Foring eller kulelager kanskje? Lenke til kommentar
Indian Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 På meg høres det ut som hjullager på bakhjul. Jekk opp bilen og dreie et hjul om gangen og hør etter skrape/knirke lyder. Lenke til kommentar
skrujern123 Skrevet 8. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2014 kommer noen lyder fra høyre fremhjul når jeg vugger bilen frem og tilbake, men ikke alltid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå