Snøring Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Hvor mye kan jeg klokke i fsb? har amd pro water kit(CPU LIGGER På 29 grader) kan annen hardware gå til helvette, f.eks. ram,hk..? Lenke til kommentar
hurst Skrevet 20. februar 2002 Del Skrevet 20. februar 2002 Jeg kjører nå min xp1600 på 10,5*156. Kan kjøre på 160 mhz fsb men da blir maskina ustabil etter noen timer. Regner med at du bare kan prøve deg fram med å øke fsb. Angående det om enheter kan ta skade av for høy fsb så lurer jeg på akkurat samme selv. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Sn0ring, klokker du riktig gaar ingenting til helsike. Med riktig mener jeg med maate. Altsaa slik man skal overklokke. Litt og litt er stikkord her. Ja, man kan herpa RAM brikker ved aa sette altfor h0y FSB. En jeg kjenner pr0vde aa booste FSB'en rett opp til 180MHz ellerno (fordi han hadde lest at en fyr fikk det til paa et nettsted) og en 256mb SDRAM brikke gikk f0yken. Haha.. Men hvor naiv kan man bli!? Ettersom du overklokker litt og litt vil du ikke 0delegge noen komponenter (men ikke skyld paa meg HVIS du gj0r det) Naar du har overklokket litt for mye blir maskinen ustabil. Da henger den seg. Eller klikker. Da klokker du litt ned igjen og tester. Er den stabil saa er den stabil, og da funker den. Det er jo saa ENKELT!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå