Gå til innhold

Kan man lage mat i oppvaskmaskinen?

Anbefalte innlegg

Jeg tror det, og samtidig sparer man penger.

Alt som ikke må kokes ved 100 grader, kan puttes i en tett beholder og kjøres sammen med vanlig oppvask. Poteter må kanskje deles opp, for jeg vet ikke hvor lang "varm" syklus er.

Heller ikke koke kraft går. Tar sikkert for lang tid, men ellers?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, det er mulig...

Her er en link til en søkemotor som heter google: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=make%20food%20in%20dishwasher

Hvis du ikke har hørt om engelsk, og ikke kan dette språket, så er dette en link til google, men på norsk denne gange: https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=lage%20mat%20i%20oppvaskmaskin

Endret av mongojarle
Lenke til kommentar

Jeg tror det, og samtidig sparer man penger.

Ja, helt sinnsykt hvor mye penger man sparer altså

Ikke sant! Tenk deg en 2000 watt kokeplate. På en time blir det 2 kWh, ca 1 kr. Hver dag i et år blir 365 kr.

Det blir mange flasker rødvin etter 10 år.

Endret av medlem-304477
Lenke til kommentar

Du kan også vaske oppvasken din i vasken, og lage betong i oppvaskmaskinen... Sparer mer på det enn å kjøpe semetblander, men er det særlig lurt? Og sprar du virkelig så mye?

Kan man vaske kroppen i oppvaskmaskin sammen med oppvask, så sparer man jo også på dusj... Da kan man bruke dusjen som drivhus! :) Også kan du sette drivhuset på hodet, fylle det med vann, og bade i det. Da slipper man basseng. Så kan man blande masse betong i bassenget! Så slipper du å betale for sementbil! :)

Og hvis du tilfeldigvis har en sementbil, så kan du bruke den til å lage velkomstdrinker i til neste helgs fest, da slipper du å kjøpe ny bøtte. Men hvis du allikavel har en bøtte da, så kan du bruke den til å vaske kroppen med... Så egentlig så BØR du bare glemme alt sammen, og lage mat på kokeplatene... ;)

Endret av mongojarle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...