Gå til innhold

Kinesisk horoskop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tok meg ca. 20 sek. å Google: free chinese horoscope!

20 sekunder??? Enten så skriver du sakte på tastaturet eller så har du treg internett linje eller en maskin som går tregt.

"free chinese horoscope" tar ca 7 sekunder å skrive og da er det bare trykke enter-tasten og svaret kan man da finne etter 7.1 sekund. Man ser linken ett sekund etterpå. Flytter høyre hånda ned på musa, flytter muspekeren ned til linken og klikker. Og med brukbar rask internett linje så dukker resultatet opp etter et halvt sekund.

Jeg fant linken på google på disse 10 sekundene..... he-he... men takk for svaret og jeg håper du får en fin søndag :)

Og linken stod jo øverst. Maks ti sekunder. 10 sek. :)

Men jeg kan skjønne at hvis du må starte opp maskina så kan tar det nok 20 sekunder.

Endret av GamEpaL
Lenke til kommentar

Jeg slo det fra meg når det viste seg at foreldrene mine begge to var rotter som hadde laget en kanin :)

uffda... det var jo leit... :)

Og rotter skjønner jeg at du er litt frustrert over. Jeg liker ikke rotter eller mus selv.

Men er ikke kaniner egentlig bare søte...

Endret av GamEpaL
Lenke til kommentar

Det tok meg ca. 20 sek. å Google: free chinese horoscope!

20 sekunder??? Enten så skriver du sakte på tastaturet eller så har du treg internett linje eller en maskin som går tregt.

"free chinese horoscope" tar ca 7 sekunder å skrive og da er det bare trykke enter-tasten og svaret kan man da finne etter 7.1 sekund. Man ser linken ett sekund etterpå. Flytter høyre hånda ned på musa, flytter muspekeren ned til linken og klikker. Og med brukbar rask internett linje så dukker resultatet opp etter et halvt sekund.

Jeg fant linken på google på disse 10 sekundene..... he-he... men takk for svaret og jeg håper du får en fin søndag :)

Og linken stod jo øverst. Maks ti sekunder. 10 sek. :)

Men jeg kan skjønne at hvis du må starte opp maskina så kan tar det nok 20 sekunder.

Ha, bare vent til du blir nesten 70, og forbindelsen mellom hjernen og fingertuppene er så treg at noen ganger så glemmer du hva du skriver mellom to tastetrykk. Det tok meg 5 sek. å tenke ut søket. 10 sek å skrive det og 4,9 sek til å rette skrivefeil. Google brukte ca. 100 ms på å finne 500K treff.

20 sek QED.

Ha en fin søndag, du også:)

Endret av medlem-304477
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...