Portveien Skrevet 4. oktober 2014 Del Skrevet 4. oktober 2014 (endret) Hei jeg skal hjelpe en venn å sette opp anlegget hans i morgen. Jeg er på ingen måte noe "proff" på dette med hvor kabler passer, men har veldig lyst på råd fra dere som kan dette Her er hva som må kobles sammen av utstyr fra forsterkeren: - Forsterker - TV med 2x hdmi innganger og audio kabel inngang - DVD med SCART og audio kabel inngang - Decoder med audio kabel inngang ------------------------------------------------------------- Her er høytalerene som skal kobles til forsterkeren: - 2x front høytalere - 1x Senter høytaler Front og senter høytalerene bruker samme ledningstype som vist her: (Måtte av det gullbelagte metallet som vist på bilde for å komme inn til selve ledningen: Slik ser ledninge ut når det gullbelagte metallendestykket er tatt bort: - 2x Bakhøytalere Disse høytalerene bruker noen tynne enkle kabler: --------------------- Selve fjernkontrollen til forsterkeren ser slik ut om d skulle hjelpe: Endret 4. oktober 2014 av Portveien Lenke til kommentar
Portveien Skrevet 4. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2014 Spørsmålet blir hvordan koble forsterker, tv, video og dekoder sammen på best mulig måte. Passer disse høytalerkablene inn i forsterkeren? Lenke til kommentar
Portveien Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Glem det, til og med en gammel skrall som meg klarte å løse dette 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå