Hotmale Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Jeg har lenge vært en lykkelig bruker av kazaa ,men nå ,er alle mp3 jeg laster ned ødelagt, ca.20sek fra start kommer det bare masse skurring! hva kan jeg gjøre med det? er det sangene eller er det pc'n? Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Det er musikk firmaene som legger ut sangen som er "ødelagte" fordi du skal heller kjøpe cd'er. Det er ikke noen grunn til å frykte at det er noe galt med pc'en din Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Vet hva du mener....er utrolig irriterende. Skal man ikke få lov til å laste ned ordentlig musikk engang nå da, hvor skal det ende!? *tsk, tsk* Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Finn andre program å laste ned med, eller hvis du virkelig liker musikken du laster ned og ikke bare sjekker om det er noe å ha, kjøp CDen Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 28. oktober 2003 Del Skrevet 28. oktober 2003 Anbefaler dc++ istedet for Kazaa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå